Zawiadomienie o wyniku postępowania - zakup materiałów eksploatacyjnych
SWW/ZP-4/BFL/2009
Warszawa, dnia 6 maja 2009 r.
Zawiadomienie o wyniku postępowania
Dotyczy: „zakupu i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, faksów i kserokopiarek”
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO z siedzibą w Warszawie 02-009, przy Al. Niepodległości 243 informuje, że w postępowaniu na „zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, faksów i kserokopiarek” zostało złożonych 13 ofert.
Oferta złożona przez firmę AUTOMATYKA BIUROWA Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie 01-424, przy Al. Prymasa Tysiąclecia 103, przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określony przez Zamawiającego. W kryterium CENY oferta ta otrzymała 100 pkt. i spośród ocenianych ofert ma największą liczbę punktów.
Drugą lokatę uzyskała oferta złożona przez firmę PPHU SMK Radosław Skiba, z siedzibą w Warszawie 04-869, przy ul. Wędkarskiej 2B lok. C1, która w kryterium CENY otrzymała 96,13 pkt.
Trzecią lokatę uzyskała oferta złożona przez firmę PRAXIS Łódź, z siedzibą w Łodzi 90-516, przy ul. Wólczańskiej 66, która w kryterium CENY otrzymała 89,78 pkt.
Czwartą lokatę uzyskała oferta złożona przez firmę MAK Sp. z o.o., z siedzibą w Toruniu 87-100, przy ul. Kozackiej 3, która w kryterium CENY otrzymała 89,50 pkt.
Piątą lokatę uzyskała oferta złożona przez firmę BIG-PLUS, z siedzibą w Złotnikach 62-002, przy ul. Sosnowej 39, która w kryterium CENY otrzymała 86,74 pkt.
Szóstą lokatę uzyskała oferta złożona przez firmę DELIGO S.C., z siedzibą w Warszawie 01-443, przy ul. Ciołka 16 lok. 125, która w kryterium CENY otrzymała 83,97 pkt.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że z postępowania zostały odrzucone oferty następujących firm:
P.W. SOLO – KOLOS Z.P.Ch., z siedzibą w Częstochowie 42-200, przy ul. Warszawskiej 363/365 – gdyż, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 5 oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3. Wykonawca nie uzupełnił aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
„REGENA” JERZY KUKLA, z siedzibą w Kotuniu 08-130, Koszewnica 38B – gdyż zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 5 oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3. Wykonawca nie uzupełnił:
- dokumentacji technicznej (osobno dla każdego wkładu drukującego do drukarek i faksów) potwierdzającej równoważność oferowanych wkładów drukujących;
- dokumentu oceny zgodności (certyfikat wydajności) oferowanych materiałów z normą ISO/IEC – 24711.
ATMAZ Sp. z o.o. , z siedzibą w Warszawie 01-106, przy ul. Nakielskiej 3 – gdyż zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 5 oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3. Wykonawca nie uzupełnił:
- aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
INKSPOT, z siedzibą w Olsztynie 10-457, przy ul. Piłsudskiego 70A – gdyż zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 5 oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3. Wykonawca nie uzupełnił:
- aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
MIX 69 Sp. j., z siedzibą w Warszawie 01-140, przy ul. Syreny 20 – gdyż zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 5 oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego
z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3. Wykonawca nie uzupełnił:
- aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
GANDOLF Andrzej Kulesza, z siedzibą w Warszawie 03-337, przy ul. Wyszogrodzkiej 3/1 – gdyż zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 5 oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3. Wykonawca nie uzupełnił:
- dokumentacji technicznej (osobno dla każdego wkładu drukującego do drukarek i faksów) potwierdzającej równoważność oferowanych wkładów drukujących;
- dokumentu oceny zgodności (certyfikat wydajności) oferowanych materiałów z nw. normą:
§ ISO/IEC 19752 dla kaset monochromatycznych drukarek laserowych,
§ ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych kolorowych,
§ ISO/IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych.
ZEBRA TRADING, z siedzibą w Łomiankach 05-092, przy ul. Pancerz 15 – gdyż zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 5 oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3. Wykonawca nie uzupełnił:
- dokumentacji technicznej (osobno dla każdego wkładu drukującego do drukarek i faksów) potwierdzającej równoważność oferowanych wkładów drukujących;
- dokumentu oceny zgodności (certyfikat wydajności) oferowanych materiałów z normą ISO/IEC – 24711.
Szczegółowych informacji udzielają Andrzej Endzelm i Łukasz Zabłocki, tel. kontaktowy (022) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.
DYREKTOR
Biura Finansowo - Logistycznego
.......................................................
Marek MALINOWSKI