Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego

SWW/ZP-8/BFL/2009

 

Warszawa, dnia 27 maja 2009 r.
 
         
                                                                                                  
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wyjaśnieniu i modyfikacji treści warunków SIWZ
dot. sprawy nr SWW/ZP-8/BFL/2009
 
Dotyczy:     „zakupu i dostawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego”
 
Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO z siedzibą w Warszawie 02-009, przy Al. Niepodległości 243, w związku z informacją iż „od tego roku wszystkie dokumentacje zakładowe tracą ważność i Wojskowy Ośrodek Badawczo – Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi ich nie potwierdza ponieważ wszystkie przedmioty dla służb mundurowych należy dostarczyć dla Zamawiającego spełniające wymagania aktualnych Wojskowych Dokumentacji Techniczno – Technologicznych (WDTT) oraz wzorów przedmiotów, obowiązujących w Resorcie Obrony Narodowej”, przekazuje wyjaśnienia oraz informuje o dokonaniu modyfikacji w pkt. 7 ppkt 1f Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w pkt. 4 ppkt 2f Ogłoszenia o zamówieniu w postępowaniu na „zakup i dostawę przedmiotów zaopatrzenia mundurowego”.
 
W związku z powyższym pkt. 7 ppkt. 1f Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz pkt. 4 ppkt 2f Ogłoszenia o zamówieniu, po modyfikacji otrzymuje brzmienie: „potwierdzony przez Wojskowy Ośrodek Badawczo – Wdrożeniowy Służby Mundurowej wzór przedmiotu zaopatrzenia mundurowego, zatwierdzony do produkcji seryjnej, według Wojskowej Dokumentacji Techniczno – Technologicznej (WDTT).”
 
Jednocześnie, w związku z otrzymaniem przez Zamawiającego zapytania o treści: „…zwraca się z prośbą o podanie WWG do zadania ofertowego nr 13 – zakup i dostawa okularów przeciwsłonecznych”, Zamawiający określa minimalne wymagania w oparciu o normy:
-  CE,
- PN-EN 166 i 172 lub równoważnych norm europejskich.
Ponadto, okulary powinny być wyposażone w:
- trzy wymienne szybki ochronne – szybkę bezbarwną, szybkę ochronną z filtrem chroniącym przed olśnieniem słonecznym w odcieniu czarnym oraz szybkę ochronną z filtrem typu Blue Blocker (filtry żółte zwiększające kontrast widzenia),
- zapinany futerał z uchwytem do mocowania na pasie żołnierskim,
- sznureczek o regulowanej długości z elementem zaciskowym uniemożliwiającym spadanie okularów w ekstremalnych warunkach. 
 
Zamawiający informuje, że dokonał zmiany w poz. 17 załącznika nr 2 do SIWZ, tj. Specyfikacja techniczna na zakup przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.
Było:
Lp.
Nazwa przedmiotu
J.m.
Ilość
WDTT
1
skarpety letnie
szt.
900
539/MON
Jest:
Lp.
Nazwa przedmiotu
J.m.
Ilość
WDTT
1
skarpety letnie
szt.
900
538/MON
Jednocześnie Zamawiający zmienia treść załącznika nr 1.17 – Formularz ofertowy dla zadania ofertowego nr 17 (skarpety letnie) w pozycji dotyczącej kalkulacji ceny.
Było:
Lp.
Nazwa przedmiotu
J.m.
Ilość
WDTT
1
skarpety letnie
szt.
900
539/MON
Jest:
Lp.
Nazwa przedmiotu
J.m.
Ilość
WDTT
1
skarpety letnie
szt.
900
538/MON
 
Mając na uwadze dokonanie modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający przedłuża termin składania ofert, zgodnie z art. 12a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na dzień 5 czerwca 2009 r. godz. 11.00, a termin ich otwarcia na godz. 11.30 tego samego dnia.
 
Szczegółowych informacji udzielają Andrzej Endzelm i Łukasz Zabłocki, tel. kontaktowy (022) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00
do 14.30.
             
 
                                                                                                                                                                                     DYREKTOR
                                                                                                                                                                Biura Finansowo - Logistycznego
 
                                                                                                                                                          .......................................................
                                                                                                                                                                            Marek MALINOWSKI

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel. (0-22) 68 41 352
fax. (0-22) 68 41 352
 
 
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych”
(tj.
Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”
na zakup i dostawę przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
CPV: Grupy 181, 183, 184, 188, 189, 337, 351, 358, 395
 
 
1.     Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie udostępniona na stronie internetowej http://bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-8/BFL/2009, rozszerzenie zip). Dodatkowo można ją będzie pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie, przy Al. Niepodległości 243, wejście B, tel. wew. 832 352.
2.     Określenie przedmiotu zamówienia:
1)  Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
2)   Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 Zadania ofertowe:
zadanie ofertowe nr 1 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – czapka zimowa w liczbie 100 szt. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 1
do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 2 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – mundur polowy letni wzór 93 (bluza i spodnie długie) w liczbie 100 kpl. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 2 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 3 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubranie ochronne (komplet: bluza, ocieplacz i spodnie) w liczbie 50 kpl. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 3 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 4 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – ocieplacz ćwiczebny (komplet: bluza i spodnie) w liczbie 150 kpl. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 4 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 5 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego; – pochewki z oznaczeniem stopnia haft. wz 93 w liczbie 500 par. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 5 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 6 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – rękawice zimowe 5 palcowe w liczbie 100 par. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku
nr 2 pkt. 6 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 7 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – koszulka specjalna letnia w liczbie 70 szt. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2
pkt. 7 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 8 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - spodenki specjalne letnie w liczbie 70 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 8
do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 9 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – buty specjalne w liczbie 50 par. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 9 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 10 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – trzewiki letnie w liczbie 50 par. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 10 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 11 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - zasobnik piechoty górskiej kamuflażu pustynnym w liczbie 60 szt. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 11 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 12 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - oznaka stopnia do kurtki ochronnej w liczbie 100 szt. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane
w załączniku nr 2 pkt. 12 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 13 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – okulary przeciwsłoneczne w liczbie 50 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2
pkt. 13 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 14 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – spodenki letnie kolor khaki w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 14
do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 15 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – kalesony zimowe specjalne w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 15 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 16 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – skarpety zimowe w liczbie 900 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 16 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 17 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – skarpety letnie w liczbie 900 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 17 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 18 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – koszulka letnia kolor khaki w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 18
do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 19 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – koszulka specjalna zimowa w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 19
do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 20 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – mundur polowy tropikalny w kamuflażu pustynnym (bluza i spodnie) w liczbie 70 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe
zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 20 do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 21 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – trzewiki ćwiczebne tropikalne w liczbie 70 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 21
do SIWZ;
zadanie ofertowe nr 22 – zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – kapelusz polowy tropikalny w kamuflażu pustynnym w liczbie 70 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane
w załączniku nr 2 pkt. 22 do SIWZ;
3)     Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – oddzielnie na każde zadanie ofertowe
4)     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 3.     Okres realizacji zamówienia – wymagany termin wykonania zamówienia: do dnia 31 lipca 2009 r.
 4.     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków.
1)   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)     Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
b)    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
c)     Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d)    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
e)     Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;
f)     Akceptują termin płatności 30 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych w ofercie dokumentów. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie
Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
2)   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a)     oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy;
b)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c)     aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d)    aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e)     aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f)     kserokopia 1-szej strony zakładowej dokumentacji techniczno-technologicznej na oferowany przedmiot, potwierdzona za zgodność z obowiązującą dokumentacją techniczno-technologiczną z aktualnością na rok 2009, do produkcji seryjnej przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi,
g)    Wykonawcy, składający ofertę na więcej niż jedno zadanie ofertowe przedmiotu zamówienia składają jeden komplet dokumentów, o których mowa w lit. a)÷ e).
3)      Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) lit. b) ÷ e) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii, która musi zostać uwierzytelniona, polega to na zamieszczeniu na kopii dokumentu zapisu „za zgodność z oryginałem”, a to stwierdzenie musi być podpisane przez właściwą osobę reprezentującą podmiot.
4)     Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2) lit. b), d), e), składa dokument lub dokumenty,
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a)     nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
b)   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
c)   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2) lit. c) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
5)     Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju
pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6)     Dokumenty, o których mowa w ppkt. 4) i 5) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez Wykonawcę, stosownie do
obowiązujących przepisów.
 7)     W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców Zamawiający wymaga:
a)         przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres;
b)        złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 4 ppkt 2) lit. a), podpisanego przez pełnomocnika;
c)         złożenia kompletu dokumentów określonych w pkt 4 ppkt. 2) lit. b)÷e) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne;
d)        podpisania oferty przez pełnomocnika.
5.     Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
1)    Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2)     Wadium na poszczególne Zadania ofertowe przedmiotu zamówienia wynosi:
a)         Dla zadania ofertowego nr 1 – czapka zimowa w wysokości 38,00 zł. (słownie: trzydzieści osiem złotych 00/100);
b)        Dla zadania ofertowego nr 2 – mundur polowy letni wzór 93 (bluza i spodnie długie) w wysokości 439,00 zł. (słownie: czterysta trzydzieści dziewięć złotych 00/100);
c)         Dla zadania ofertowego nr 3 – ubranie ochronne (komplet: bluza, ocieplacz i spodnie) w wysokości 961,00 zł. (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt jeden złotych 00/100);
d)        Dla zadania ofertowego nr 4 – ocieplacz ćwiczebny (komplet: bluza i spodnie)w wysokości 1 373, 00 zł. (słownie: jeden tysiąc trzysta siedemdziesiąt trzy złote 00/100);
e)         Dla zadania ofertowego nr 5 – pochewki z oznaczeniem stopnia haft. wz.93 w wysokości 46,00 zł. (słownie: czterdzieści sześć złotych 00/100)
f)         Dla zadania ofertowego nr 6 – rękawice zimowe 5 palcowe w wysokości 89,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt dziewięć złotych 00/100);
g)        Dla zadania ofertowego nr 7 – koszulka specjalna letnia w wysokości 18,00 zł. (słownie: osiemnaście złotych 00/100);
h)         Dla zadania ofertowego nr 8 – spodenki specjalne letnie w wysokości 13,00 zł. (słownie: trzynaście złotych 00/100);
i)          Dla zadania ofertowego nr 9 – buty specjalne w wysokości 371,00 zł. (słownie: trzysta siedemdziesiąt jeden złotych 00/100);
j)          Dla zadania ofertowego nr 10 – trzewiki letnie w wysokości 274,00 zł. (słownie: dwieście siedemdziesiąt cztery złote 00/100);
k)         Dla zadania ofertowego nr 11 – zasobnik piechoty górskiej w wysokości 439,00 zł. (słownie: czterysta trzydzieści dziewięć złotych 00/100);
l)          Dla zadania ofertowego nr 12 – oznaka stopnia do kurtki ochronnej w wysokości 6,00 zł. (słownie: sześć złotych 00/100);
m)       Dla zadania ofertowego nr 13 – okulary przeciwsłoneczne w wysokości 75,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt pięć złotych 00/100);
n)         Dla zadania ofertowego nr 14 – spodenki letnie kolor khaki w wysokości 133,00 zł. (słownie: sto trzydzieści trzy złote 00/100);
o)        Dla zadania ofertowego nr 15 – kalesony zimowe specjalne w wysokości 117,00 zł. (słownie: sto siedemnaście złotych 00/100);
p)        Dla zadania ofertowego nr 16 – skarpety zimowe w wysokości 269,00 zł. (słownie: dwieście sześćdziesiąt dziewięć złotych 00/100);
q)        Dla zadania ofertowego nr 17 – skarpety letnie w wysokości 209,00 zł. (słownie: dwieście dziewięć złotych 00/100);
r)          Dla zadania ofertowego nr 18 – koszulka letnia kolor khaki w wysokości 167,00 zł. (słownie: sto sześćdziesiąt siedem złotych 00/100);
s)         Dla zadania ofertowego nr 19 – koszulka specjalna zimowa w wysokości 139,00 zł. (słownie: sto trzydzieści dziewięć złotych 00/100);
t)          Dla zadania ofertowego nr 20 – mundur polowy tropikalny w kamuflażu pustynnym (bluza i spodnie) w wysokości 307,00 zł. (słownie: trzysta siedem złotych 00/100);
u)         Dla zadania ofertowego nr 21 – trzewiki ćwiczebne tropikalne w wysokości 173,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt trzy złote 00/100);
v)         Dla zadania ofertowego nr 22 –kapelusz polowy tropikalny w kamuflażu pustynnym w wysokości 55,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt pięć złotych 00/100); 
3)     Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)     pieniądzu;
b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)     gwarancjach bankowych;
d)    gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)     poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4)     W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego w NBP o/W-wa nr 43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie nr SWW/ZP-8/BFL/2009” i należy załączyć go do oferty.
5)     W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ppkt. 3 oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
6)     Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7)     Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
8)     Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
a)     upłynął termin związania ofertą;
b)    zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego;
c)     Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
9)     Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy:
a)                który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b)                który został wykluczony z postępowania;
c)                którego oferta została odrzucona.
11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 10. lit. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)     odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)    nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)     zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
 6.     Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
·               znaczenie ceny oferty brutto – 100 %;
 7.     Oferty należy przesłać na adres:
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo – Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
 
w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 12 ppkt. 6 SIWZ, lub złożyć osobiście do Sekcji Zamówień Publicznych w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B (Biuro przepustek czynne
w godz. od 800 do 1500 w każdy dzień roboczy), nr telefonu wew. 832-352. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do odbioru ofert - Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki.
8.     Termin składania ofert upływa w dniu 3 czerwca 2009 r. o godz. 11.00 (za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
9.     Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
 10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 czerwca 2009 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie mieszczącej się przy Al. Niepodległości 243, wejście B (sala przy biurze przepustek).
 11. Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.
 12. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
 13. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
·         Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki, tel. (022) 684 66 27, (022) 683 23 52, fax. (022) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godz. 8.30-14.30. Informację uzyskać można w każdy dzień roboczy w godz. 9.00-14.30.
 
 
 
 
DYREKTOR
Biura Finansowo - Logistycznego
 
Marek MALINOWSKI

 

 

Metadane

Data publikacji : 25.05.2009
Data modyfikacji : 27.05.2009
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry