Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę komputerów, routerów i serwerów sieciowych

SWW/ZP-9/BFL/2010

 

Warszawa, dnia 28 maja 2010 r.
 
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wyjaśnieniu treści SIWZ
oznaczenie sprawy: SWW/ZP-9/BFL/2010
 
Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę komputerów, routerów i serwerów sieciowych”
 
W związku z otrzymaniem zapytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę komputerów, routerów i serwerów sieciowych” Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) przekazuje treść zapytań bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniem.
Pytanie nr 1
W załączniku nr 1A w konfiguracji serwera sieciowego II wymieniono jako wymagane 2 zasilacze redundantne o mocy 510W, czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie zasilacza tego samego typu o mocy 502W?
Odpowiedź nr 1
Tak, Zamawiający dopuszcza zastosowanie zasilacza tego samego typu o mocy 502W.
Pytanie nr 2
W załączniku nr 1B w konfiguracji jednostki centralnej jako wymagany podano napęd dyskietek 3,5” 1,44MB, czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie zewnętrznego napędu tego samego typu z interfejsem USB lub dopuszcza brak tego napędu w związku z faktem, że w obudowach typu USFF producenci standardowo nie montują napędu dyskietek?
 
Odpowiedź nr 2
Tak, Zamawiający dopuszcza dostarczenie komputerów biurowych bez napędu dyskietek.
 
Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (022) 684 66 27, tel./fax. (022) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.
 
                                                                                                                                                                                             DYREKTOR
                                                                                                                                                                       Biura Finansowo – Logistycznego
                                                                                                                                                                          Służby Wywiadu Wojskowego
 
                                                                                                                                                                 .......................................................
                                                                                                                                                                                  Marek MALINOWSKI

 

 


 

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 
Ogłoszenie o zamówieniu było przedmiotem publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 141036 – 2010; data zamieszczenia: 24 maja 2010 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:     SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel./fax. (022) 68 32 352
Adres strony internetowej zamawiającego: www.sww.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa komputerów, routerów i serwerów sieciowych
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów, routerów i serwerów sieciowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania ofertowe:
a)    Zadanie ofertowe Nr 1:
zakup i dostawa serwerów sieciowych typu I – w liczbie 3 sztuk, oraz serwerów sieciowych typu II w liczbie 2 sztuk;
b)    Zadanie ofertowe Nr 2:
zakup i dostawa komputerów - w liczbie 50 sztuk;
c)    Zadanie ofertowe Nr 3:
zakup i dostawa routerów typu I – w liczbie 1 sztuki, oraz routerów typu II w liczbie 1 sztuki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

30.20.00.00 – 1 – Urządzenia komputerowe
48.82.00.00 – 2 – Serwery.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
1)   Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2)    Wadium na poszczególne Zadania ofertowe przedmiotu zamówienia wynosi:
a.    Dla zadania ofertowego nr 1 – zakup i dostawa serwerów sieciowych – wadium w wysokości 1066,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sześćdziesiąt sześć złotych 00/100);
b.    Dla zadania ofertowego nr 2 – zakup i dostawa komputerów – wadium w wysokości 3 120,00 zł. (słownie: trzy tysiące sto dwadzieścia złotych 00/100);
c.    Dla zadania ofertowego nr 3 – zakup i dostawa routerów – w wysokości 234,00 zł. (słownie: dwieście trzydzieści cztery złote 00/100);
3)    Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)    pieniądzu;
b)   w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)    gwarancjach bankowych;
d)    gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4)    W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP o/W-wa nr 43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie nr SWW/ZP-9/BFL/2010” i należy załączyć go do oferty.
5)    W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 10.3 SIWZ oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
6)    Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7)    Zwrot i zatrzymanie wadium przez Zamawiającego odbywa się na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
·       Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-      spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
-      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
1.    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” (druk ZP-17) na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy;
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczeniew zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
 
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
 
- nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- Certyfikaty CE zgodnie z normą ISO-9001 i ISO-14001 dla danego modelu urządzenia – dla wszystkich zadań;
Certyfikaty Designed for Windows Server 2003 x86 i Windows Server 2003 x64 wydany przez Windows Hardware Quality Labs dla oferowanego typu urządzenia - dla zadania nr 1;
Certyfikaty – Certified for Windows dla systemów Windows Server 2008 x86, Windows Server 2008 x64 oraz Windows Server 2008 R2 x64 - dla zadania nr 1;
Certyfikaty zgodności z systemami operacyjnymi firm Microsoft (Windows Vista, Windows 7) - dla zadania nr 2;
Certyfikaty potwierdzające spełnianie wymogów normy Energy Star 5.0; wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dla zadania nr 2;
Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD; wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net – dla zadania nr 2;
 
inne dokumenty:
 
Oświadczenie producenta o spełnianiu wymagań głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynoszącą maksymalnie 26dB – dla zadania nr 2;
Oświadczenie producenta potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram – dla zadania nr 2;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
 
·         Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem – dla wszystkich zadań.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1)Zmiany korzystne dla Zamawiającego:
dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę, urządzeń o wyższych parametrach niż zaoferowane w formularzu ofertowym, odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia określonemu przez Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem ich funkcjonalności oraz ceny jednostkowej urządzenia określonej w ofercie.
2)Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:
dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający,
inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.
3)Zmiany neutralne dla Zamawiającego:
dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01 .06.2010 godzina 11:00, miejsce: osobiście: Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352, lub przesłać:
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo – Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.
1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa serwerów sieciowych typu I – w liczbie 3 sztuk, oraz serwerów sieciowych typu II w liczbie 2 sztuk.
2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
3)   Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.
5)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa komputerów - w liczbie 50 sztuk.
6)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1
7)   Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
8)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.
9)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa routerów typu I – w liczbie 1 sztuki, oraz routerów typu II w liczbie 1 sztuki.
10)       Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1
11)       Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
12)       Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
                                                   DYREKTOR
                                                    BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO
                                                   SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO
 
                                                  .......................................................
                                                 Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 24.05.2010
Data modyfikacji : 28.05.2010
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry