Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zawiadomienie o wyniku postępowania na zakup i dostawę mebli biurowych

 

Warszawa, dnia 1 lipca 2011 r.

 

SWW/ZP-18/BFL/2011

 

Dotyczy:  przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę mebli biurowych”.

 

 

Zawiadomienie o wyniku postępowania

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO z siedzibą w Warszawie 02-009, przy Al. Niepodległości 243 informuje, że w postępowaniu na „zakup i dostawę mebli biurowych”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oferty złożyło 13 Wykonawców.

Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma P. P. U. H. „WALDII” Waldemar Saternus, ul. Racławicka 24, 42-200 Częstochowa. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała 100 pkt.
i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Drugą pozycję zajęła firma JARD Sp. z o.o., al. Ujazdowskie 26/32, 00-478 Warszawa. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała 99,00 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Trzecią pozycję zajęła firma TOBO DATCZUK Sp. j., ul. Mickiewicza 92, 15-232 Białystok. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała 92,68 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Czwartą pozycję zajęła firma Z. P. U. H. „JAWOR” Zbigniew Świadek, Linowiec 22, 83-200 Starogard Gdański. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała 86,89 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Piątą pozycję zajęła firma „HEBA” Tomasz Heba, ul. Jarużyńska 1/27, 85-792 Bydgoszcz. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała 84,25 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Szóstą pozycję zajęła firma P. P. H. U. AS POMORZANKA Andrzej Szarmach, ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała 82,68 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Siódmą pozycję zajęła firma Biuro i Meble BM Bożena Mikołowska, ul. Północna 21, 18-100 Łapy. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała 81,90 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Ósmą pozycję zajęła firma BARMA Meble Biurowe Sp. z o.o., ul. Kossutha 5A, 40-844 Katowice. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała 80,87 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Dziewiątą pozycję zajęła firma Z. P. H. U. „WB – DUET” ZAKŁAD MEBLOWY, ul. Drogowców 20, 83-400 Kościerzyna. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała 78,68 pkt.
i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Dziesiątą pozycję zajęła firma MEBLOMET Spółdzielnia Rzemieślnicza Małych i Średnich Przedsiębiorstw, ul. Jagiełły 23, 83-200 Starogard Gdański. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała 73,51 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Jedenastą pozycję zajęła firma F. M. MEBLOSYSTEM Sp. z o.o., Zabajka 365, 36-060 Głogów Małopolski. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała 38,65 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

 

Oferta firmy ALTON 2 P. H. U. Krzysztof Petrus, Jaszkotle 22A,55-080 Kąty Wrocławskie, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy i odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez Zamawiającego, w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 2 tj.:

  • Wykazu minimum trzech wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw z okresu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzonymi dokumentami, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto dla każdego z ww. zamówień wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ.

Wykonawca do oferty z dnia 20 czerwca 2011 r., nie dołączył powyższych dokumentów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podst. art. 26 ust. 3 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 27.06.2011 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 30.06.2011 r. do godz.11.00.

Wykonawca do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego nie uzupełnił brakujących dokumentów.

 

Oferta firmy ALNAG Barbara Wróbel, ul. Syrokomli 10/15,30-102 Kraków, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy i odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez Zamawiającego, w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 2 tj.:

  • Wykazu minimum trzech wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw z okresu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzonymi dokumentami, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto dla każdego z ww. zamówień wg wzoru określonego
    w załączniku nr 6 do SIWZ.

oraz w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 tj.:

  • próbek materiałów tapicerskich, których Zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem 5 pkt 3 lit. a, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego

Wykonawca do oferty z dnia 20 czerwca 2011 r., nie dołączył powyższych dokumentów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podst. art. 26 ust. 3 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 27.06.2011 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 30.06.2011 r. do godz.11.00.

Wykonawca do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego nie uzupełnił brakujących dokumentów.

 

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty i zamieszczenia jego treści na stronie www.bip.sww.gov.pl oraz w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy al. Niepodległości 243, wejście B.

Szczegółowych informacji udziela p. Andrzej Endzelm, p. Agnieszka Filippowicz, tel. (22) 684 66 27, tel./fax. (22) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

                                                                           

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 01.07.2011
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor3
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor3

Opcje strony

do góry