Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zawiadomienie o wyniku postępowania na zakup i dostawę mebli biurowych

SWW/ZP-7/BFL/2012

Warszawa, dnia 11 kwietnia 2012 r.

 

 

 

Dotyczy:  postępowania przetargowego na „zakup i dostawę mebli biurowych. Oznaczenie sprawy SWW/ZP-7/BFL/2012.

 

 

Zawiadomienie o wyniku postępowania

 

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO z siedzibą w Warszawie 02-009, przy Al. Niepodległości 243 informuje, że w postępowaniu na „zakup i dostawę mebli biurowych”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oferty złożyło 24 Wykonawców.

Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TORA Grzegorz Rataj, ul. Zemborzycka 112 B, 20-445 Lublin. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 100 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Drugą pozycję zajęła firma Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o., ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 93,19 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Trzecią pozycję zajęła firma TOBO DATCZUK Sp. j., ul. Kuriany 104, 15-589 Białystok. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 91,53 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Czwartą pozycję zajęła firma BARMA Meble Biurowe Sp. z o.o., ul. Kossutha 5A, 40-844 Katowice. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 88,88 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Piątą pozycję zajęła firma JARD Sp. z o.o., al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 87,49 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Szóstą pozycję zajęła firma KJK MEBLE Sp. z o.o., ul. Bp. H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 86,27 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Siódmą pozycję zajęła firma PPHU CORTEX Edmund Kortas, ul. Kalinowskiego 38, 83-200 Starogard Gdański. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 86,04 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Ósmą pozycję zajęła firma JANSED Kurpaska Janusz, Pasieka Otfinowska 144, 33-270 Wietrzychowice. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 85,56 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Dziewiątą pozycję zajęła firma HEBA Tomasz HEBA, ul. Jarużyńska 1/27, 85-792 Bydgoszcz. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 85,56 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Dziesiątą pozycję zajęła firma ZPHU WB DUET ZAKŁAD MEBLOWY, ul. Drogowców 20, 83-400 Kościerzyna. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 78,46 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Jedenastą pozycję zajęła firma Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy JAWOR Zbigniew Świadek, Linowiec 22, 83-200 Starogard Gdański. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 75,97 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Dwunastą pozycję zajęła firma SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW, ul. Padniewska 1, 88-300 Mogilno. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 75,13 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Trzynastą pozycję zajęła firma Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o., al. Solidarności 15, 15-751 Białystok. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 74,52 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Czternastą pozycję zajęła firma Zakład Stolarski R. i A. Janiszewscy s.c., al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 73,32 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Piętnastą pozycję zajęła firma Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłu Meblarskiego i Budownictwa, ul. Bydgoska 1, 89-120 Potulice. W kryterium oceny ofert – oferta otrzymała łącznie 69,50 pkt. i spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.

Oferta firmy MULTIKO Beata Kruś sp. k., ul. Kurza Stopka 5, 70-535 Szczecin, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy i odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez Zamawiającego, w zakresie art. 24 ust. 1 tj.:

·  aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ,

oraz w zakresie art. 25 ust. 1 pkt. 2 tj.:

·  próbek materiałów tapicerskich, których Zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem 5 pkt 3 lit. a SIWZ, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podst. art. 26 ust. 3 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 02.04.2012 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 05.04.2012 r. do godz. 12.00.

Wykonawca do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego nie uzupełnił brakujących dokumentów.

Oferta firmy F.M. Meblosystem Sp. z o.o., ul. Zabajka 365, 36-060 Głogów Młp., została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy i odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez Zamawiającego, w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4  tj.:

· opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podst. art. 26 ust. 3 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 02.04.2012 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 05.04.2012 r. do godz. 12.00.

Wykonawca do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego nie uzupełnił brakujących dokumentów.

Oferta firmy MEBLOMET Spółdzielnia Rzemieślnicza Małych i Średnich Przedsiębiorstw, ul. Jagiełły 23, 83-200 Starogard Gd., została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy i odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez Zamawiającego, w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4  tj.:

· opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

oraz w zakresie art. 25 ust. 1 pkt. 2 tj.:

· próbek materiałów tapicerskich, których Zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem 5 pkt 3 lit. a SIWZ, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podst. art. 26 ust. 3 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 02.04.2012 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 05.04.2012 r. do godz. 12.00.

Wykonawca do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego nie uzupełnił brakujących dokumentów.

Oferta firmy MPC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE Magdalena Podrez - Raczycka, ul. Nenckiego 175/2, 52-213 Wrocław, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy i odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez Zamawiającego, w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 2 i 4  tj.:

· opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

· wykazu minimum trzech wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw z okresu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzonymi dokumentami, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto dla każdego z ww. zamówień wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ.

oraz w zakresie art. 25 ust. 1 pkt. 2 tj.:

· próbek materiałów tapicerskich, których Zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem 5 pkt 3 lit. a SIWZ, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podst. art. 26 ust. 3 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 02.04.2012 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 05.04.2012 r. do godz. 12.00.

Wykonawca do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego nie uzupełnił brakujących dokumentów.

Oferta firmy „PERFEKT” Justyna Jeżyk, ul. Andrzejewskiego 12/2, 62-060 Stęszew, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy i odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez Zamawiającego, w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4  tj.:

· opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

oraz w zakresie art. 25 ust. 1 pkt. 2 tj.:

· próbek materiałów tapicerskich, których Zamawiający wymagał zgodnie z  Rozdziałem 5 pkt 3 lit. a, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podst. art. 26 ust. 3 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 02.04.2012 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 05.04.2012 r. do godz. 12.00.

Wykonawca do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego nie uzupełnił brakujących dokumentów.

Oferta firmy Centrum SEDNO Sp. z o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy i odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez Zamawiającego, w zakresie art. 25 ust. 1 pkt. 2 tj.:

· próbek materiałów tapicerskich, których Zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem 5 pkt 3 lit. a SIWZ, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podst. art. 26 ust. 3 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 02.04.2012 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 05.04.2012 r. do godz. 12.00.

Wykonawca do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego nie uzupełnił brakujących dokumentów.

Oferta firmy PUP MEBLOSTAL Michał Baczewicz, ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gd., została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy i odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez Zamawiającego, w zakresie art. 25 ust. 1 pkt. 2 tj.:

· próbek materiałów tapicerskich, których Zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem 5 pkt 3 lit. a SIWZ, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podst. art. 26 ust. 3 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 02.04.2012 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 05.04.2012 r. do godz. 12.00.

Wykonawca do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego nie uzupełnił brakujących dokumentów.

Oferta firmy KARIAN Sp. j. Jan, Bożena i Andrzej Karwan, Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy i odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez Zamawiającego, w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 oraz 24 ust. 1 tj.:

· opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

· aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podst. art. 26 ust. 3 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 02.04.2012 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 05.04.2012 r. do godz. 12.00.

Wykonawca do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego nie uzupełnił brakujących dokumentów.

Oferta firmy „SEPAR-MABLE”, ul. Lubelska 3, 10-404 Olsztyn, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy i odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Wykonawca nie udzielił wyjaśnień potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez Zamawiającego, w zakresie art. 25 ust. 1 pkt. 2. Zamawiający wymagał aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji na okres min. 12 miesięcy.

Wykonawca w ofercie z dnia 22 marca 2012 r., nie zawarł informacji o terminie gwarancji na oferowane meble. Wezwanie do wyjaśnienia treści złożonej oferty na podst. art. 26 ust. 4 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 05.04.2012 r. Termin złożenia wyjaśnień przez Wykonawcę wyznaczono na dzień 10.04.2012 r. do godz. 12.00.

Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego  terminie nie złożył żadnych wyjaśnień.

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty i zamieszczenia jego treści na stronie www.bip.sww.gov.pl oraz w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy al. Niepodległości 243.

Dziękujemy za udział w postępowaniu.

Szczegółowych informacji udziela p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 684 66 27, tel./fax. (22) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.                                                                                

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 11.04.2012
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry