Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Przetarg na zakup i dostawę urządzeń teleinformatycznych w wykonaniu specjalnym

SWW/ZP-33/BFL/2012

 

Warszawa, dnia 6 sierpnia 2012 r.

 

 

ZAWIADOMIENIE

o unieważnieniu i zamknięciu postępowania

 

Dotyczy: postępowania przetargowego na „zakup i dostawę urządzeń teleinformatycznych w wykonaniu specjalnym” nr sprawy SWW/ZP-33/BFL/2012”.

 

Zamawiający SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO z siedzibą w Warszawie 02-009, przy Al. Niepodległości 243 informuje, że unieważnia postępowanie, które prowadzone było w trybie przetargu na podstawie § 19 ust. 1 pkt. 1 Decyzji Nr 291/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 lipca 2006 r. w sprawie zasad i trybu zawierania w resorcie obrony narodowej umów, których przedmiotem jest uzbrojenie lub sprzęt wojskowy (Dz. Urz. MON Nr 14, poz. 179) na „zakup i dostawę urządzeń teleinformatycznych w wykonaniu specjalnym” dla zadania ofertowego nr 5, zgodnie z Rozdz. 14 pkt. 20 lit. a) Warunków przetargu oraz na podstawie § 42 ust. 1 pkt 1 ww. decyzji, gdyż nie złożono żadnej oferty podlegającej wybraniu.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że zamyka postępowanie dla zadań ofertowych nr 1, 2, 3 i 4, gdyż do przetargu została złożona tylko jedna oferta odpowiadająca treści warunków przetargu i zgodnie z Rozdz. 14 pkt 18 Warunków przetargu w celu ustalenia postanowień umowy Zamawiający przeprowadzi negocjacje w oparciu o treść złożonej oferty, na podstawie art. 72 Kodeksu cywilnego.

 

Szczegółowych informacji udziela p. Agnieszka Filippowicz, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./fax. (22) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

                                                                        

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

 


Warszawa, dnia 16 lipca 2012 r.

 

 

SWW/ZP-33/BFL/2012

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu treści warunków przetargu

oznaczenie sprawy: SWW/ZP-33/BFL/2012

 

Dotyczy:     zamówienia publicznego w trybie przetargu na „zakup i dostawę urządzeń teleinformatycznych w wykonaniu specjalnym” nr sprawy SWW/ZP-33/BFL/2012”

 

W związku z otrzymaniem zapytań dotyczących postępowania przetargowego na „zakup i dostawę urządzeń teleinformatycznych w wykonaniu specjalnym” prowadzonego na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego oraz wytycznych Ministra Obrony Narodowej w sprawie zasad i trybu zawierania w resorcie obrony narodowej umów, których przedmiotem jest uzbrojenie lub sprzęt wojskowy, stanowiących załącznik do decyzji Nr 291/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 lipca 2006 r. w sprawie zasad i trybu zawierania w resorcie obrony narodowej umów, których przedmiotem jest uzbrojenie lub sprzęt wojskowy (Dz. Urz. MON Nr 14, poz. 179), na podstawie pkt 8 ppkt 4 Warunków przetargu Zamawiający, Służba Wywiadu Wojskowego, przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:

Pytanie 1:

Dotyczy Warunków przetargu pkt. 16 ppkt. 3):

3) Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia wykonania umowy w wysokości 10 % wartości umowy.

Uprzejmie informujemy, że biorąc pod uwagę stosunkowo dużą wartość przedmiotu zamówienia, jak również żądania pozostawienia 30 % zabezpieczenia należytego wykonania umowy na czas gwarancji, tj. w zależności od zadania od 24 do 36 miesięcy, przedstawienie powyższego zabezpieczenia stanowi znaczne obciążenie finansowe dla potencjalnych oferentów. W obecnej sytuacji finansowej przedsiębiorstw związanej ze spowolnieniem gospodarczym i ograniczonymi zamówieniami zablokowanie określonych kwot na zabezpieczenie ewentualnych przyszłych zobowiązań stanowi znaczne ograniczenie ich płynności i możliwości rozwoju czy konkurencyjności (poprzez ograniczenie możliwości kredytowych).

Biorąc powyższą argumentację pod uwagę zwracamy się z uprzejmą prośbą o rozważenie możliwości zmniejszenia żądanej wartości zabezpieczenia należytego wykonania  umowy do niezbędnego minimum np. 2% wartości umowy. 

Odpowiedź 1:

Zamawiający podtrzymuje obowiązek wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wartości umowy.

Pytanie 2:

Dotyczy Warunków przetargu, Załącznik nr 2B pkt. 20 oraz pkt. 21 w kontekście Załącznika nr 5 do Warunków przetargu „Projekt umowy” §5 ust. 4, 5 oraz 6:

20. serwis gwarancyjny w miejscu instalacji, i czas reakcji serwisu, max. 24h;

21. zapewnienie skutecznej naprawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia sprzętu do naprawy, w przypadku braku możliwości naprawy lub po przekroczeniu tego terminu  wymiana sprzętu na NOWY

Prosimy o potwierdzenie, że zapis pkt. 20 obejmuje tylko czas reakcji serwisu na terenie kraju wyznaczony na max. 24h oraz jednoznaczne wskazanie że realizacja serwisu ma odbywać się zgodnie z zasadami określonymi w Załączniku nr 5 do Warunków przetargu „Projekt umowy” §5.

Odpowiedź 2:

Zamawiający informuje że terminy określające czas reakcji serwisu dotyczą wyłącznie terytorium Polski.

Pytanie 3:

Dotyczy Warunków przetargu, Załącznik nr 2D Drukarka laserowa typu I pkt. 23 oraz Drukarka laserowa typu II pkt. 24 w kontekście Załącznika nr 5 do Warunków przetargu „Projekt umowy” §5 ust. 4, 5 oraz 6:

23/24. serwis gwarancyjny w miejscu instalacji, czas reakcji serwisu, max. 24h;

Prosimy o potwierdzenie, że zapis przytoczonych punktów obejmuje tylko czas reakcji serwisu na terenie kraju wyznaczony na max. 24h oraz jednoznaczne wskazanie że realizacja serwisu ma odbywać się zgodnie z zasadami określonymi w Załączniku nr 5 do Warunków przetargu „Projekt umowy” §5.

Odpowiedź 3:

Zamawiający informuje że terminy określające czas reakcji serwisu dotyczą wyłącznie terytorium Polski.

Pytanie 4:

Dotyczy Warunków przetargu, Załącznik nr 2E pkt. 13 w kontekście Załącznika nr 5 doWarunków przetargu „Projekt umowy” §5 ust. 4, 5 oraz 6:

13. serwis gwarancyjny w miejscu instalacji, czas reakcji serwisu, max. 24h;

Prosimy o potwierdzenie, że zapis pkt. 13 obejmuje tylko czas reakcji serwisu na terenie kraju wyznaczony na max. 24h oraz jednoznaczne wskazanie że realizacja serwisu rna odbywać się zgodnie  z  zasadami określonymi w Załączniku nr 5 do Warunków przetargu „Projekt umowy” §5.

Odpowiedź 4:

Zamawiający informuje że terminy określające czas reakcji serwisu dotyczą wyłącznie terytorium Polski.

Pytanie 5:

Dotyczy Załącznika nr 5 do Warunków przetargu „Projekt umowy” §5 ust. 5:

5. W przypadku braku możliwości dokonania skutecznej naprawy urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na czas dokonania naprawy.

Uprzejmie informujemy, że realizacji powyższego wymogu  nakłada na wykonawców obciążenie w postaci zabezpieczenia na stanach magazynowych dodatkowych urządzeń dla każdego z zadań, co przekłada się wprost na ostateczną ofertę w postępowaniu.

Biorąc powyższe pod uwagę zwracamy się z uprzejmą prośbą o rezygnację z powyższego wymogu.

Odpowiedź 5:

Zamawiający dokonuje modyfikacji Warunków przetargu polegającej na zmianie zapisu §5 ust. 5 załącznika nr 5 do Warunków przetargu o treści:

„W przypadku braku możliwości dokonania skutecznej naprawy urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na czas dokonania naprawy”,

który otrzymuje brzmienie:

„W przypadku braku możliwości dokonania naprawy urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zapewni transport urządzenia do serwisu bez naliczania dodatkowych opłat”.

Pytanie 6:

Dotyczy Warunków przetargu pkt. 11 ppkt. 1):

1) Ofertę należy przesłać do dnia 23 lipca 2012 r. do godz. 11.00

Biorąc pod uwagę fakt, że zapotrzebowane przez Zamawiającego urządzenia są urządzeniami niestandardowymi o wysokiej złożoności, jak również konieczność uzgodnienia parametrów technicznych z poddostawcami komponentów elektronicznych i oprogramowania zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedłużenie terminu składania ofert do 27 lipca 2012r.

Odpowiedź 6:

Zamawiający dokonuje modyfikacji Warunków przetargu polegającej na zmianie terminu składania ofert określonego w pkt. 11 ppkt. 1 Warunków przetargu oraz w pkt. 7 ogłoszenia o zamówieniu określonego jako:

„23 lipca 2012 r. do godz. 11.00”

który otrzymuje brzmienie:

„27 lipca 2012 r. do godz. 11.00”

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Agnieszka Filippowicz, p. Łukasz Zabłocki, tel./fax. (22) 68 32 352 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

 

 


 

OGŁOSZENIE

ZAMAWIAJĄCY:

SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax. (022) 68 32 352


Link internetowy do warunków przetargu: www.bip.sww.gov.pl

 

Zamawiający, Służba Wywiadu Wojskowego, zaprasza do składania ofert na „zakup i dostawę urządzeń teleinformatycznych w wykonaniu specjalnym”.

 

Urządzenie w wykonaniu specjalnym jest to urządzenie, w którym zastosowano przedsięwzięcia techniczne ograniczające poziom emisji ujawniającej. Dla takiego urządzenia, na podstawie wyników badań laboratoryjnych, Służba Kontrwywiadu Wojskowego (SKW) lub Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW) wystawiają certyfikat w trybie art. 50 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228).

 

Przedmiot postępowania podzielony został na 5 zadań ofertowych:

·         Zadanie nr 1– Komputer przenośny w wykonaniu specjalnym o wysokim poziomie zabezpieczeń z wyposażeniem w liczbie 10 zestawów,

·         Zadanie nr 2– Komputer stacjonarny w wykonaniu specjalnym o wysokim poziomie zabezpieczeń z wyposażeniem w liczbie 12 zestawów,

·         Zadanie nr 3 – Terminal komputerowy w wykonaniu specjalnym o wysokim poziomie zabezpieczeń z wyposażeniem w liczbie 70 zestawów,

·         Zadanie nr 4 – Drukarka laserowa kolorowa A4 w wykonaniu specjalnym o wysokim poziomie zabezpieczeń z wyposażeniem w liczbie 7 sztuk oraz drukarka laserowa kolorowa A3 w wykonaniu specjalnym o wysokim poziomie zabezpieczeń z wyposażeniem w liczbie 3 sztuk,

·         Zadanie nr 5– Skaner płaski w wykonaniu specjalnym o wysokim poziomie zabezpieczeń z wyposażeniem w liczbie 2 sztuk,.

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – oddzielnie na każde zadanie ofertowe.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Nr referencyjny postępowania:SWW/ZP-33/BFL/2012

 

1. Podstawą do ubiegania się o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty w oparciu o wymagania określone w warunkach przetargu.

2. Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu.

3. Warunki udziału w postępowaniu:

1)   Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest, pod rygorem nie przyjęcia oferty, przedstawić Zamawiającemu, nie później niż 6 dni przed terminem złożenia ofert,tj. do dnia 16 lipca 2012 r. do godz. 12.00,aktualne informacje (imię i nazwisko) dotyczące członków organów zarządzających
i nadzorczych Wykonawcy, a także pełnomocników lub prokurentów, którzy będą reprezentowali Wykonawcę w postępowaniu.

2)   O udział w postępowaniu, mogą ubiegać się Wykonawcy:

a)    posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)   posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

c)    znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3)   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedstawić:

a)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)    kserokopia koncesji MSWiA na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 67, poz. 679 z późn. zm.),

c)    wykaz pracowników i kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa osobowego pracowników (do klauzuli POUFNE), związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,

d)    wykaz osób po stronie Wykonawcy uprawnionych do kontaktu z Zamawiającym z podaniem imienia, nazwiska, stanowiska oraz numery telefonów kontaktowych,

e)    oświadczenia Wykonawcy o ustanowieniu reprezentacji na czas trwania aukcji/licytacji elektronicznej, o której mowa w pkt 14 ppkt. 4 Warunków przetargu – załącznik nr 7,

f)     oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia spełniają wymagania norm, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 4 Warunków przetargu i przy dostawie posiadać będą certyfikaty potwierdzające spełnienie ww. wymagań wystawione lub potwierdzone na poszczególne egzemplarze przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (SKW) lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW).

4)   Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego ubiegania się o realizację zamówienia, wraz z zastrzeżeniami, że wszystkie podmioty ubiegające się o wspólną realizację zamówienia muszą:

a)    spełniać warunki uczestnictwa w postępowaniu,

b)    przedłożyć Zamawiającemu dokumenty, o których mowa w ppkt.3)

c)    ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; pełnomocnictwa należy udzielić w formie pisemnej; w przypadku nie ustanowienia pełnomocnika, każdy z podmiotów musi podpisać wszystkie wymagane w postępowaniu dokumenty zgodnie z reprezentacją,

d)    przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownej umowy oraz oryginał pełnomocnictwa, jeżeli występuje,

e)    złożyć wspólne oświadczenie, że:

§  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

§  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

§  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

§  akceptują przedłożone przez zamawiającego istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia, ogólne warunki umowy albo wzór umowy,

§  zobowiązują się do solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia,

5)   Dokumenty, o których mowa w ppkt 3) i 4), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że:

a)  w przypadku kopii należy udostępnić, na każde żądanie Zamawiającego, oryginały dokumentów do wglądu;

b)  w przypadku Wykonawców zagranicznych dokumenty winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone odpowiednio:

§  zgodnie z postanowieniami konwencji znoszącej wymóg legalizacji zagranicznych dokumentów urzędowych, sporządzonej w Hadze dnia 5 października 1961 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 112, poz. 938),

§  przez polską placówkę dyplomatyczną w kraju wykonawcy, za zgodność z prawem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;

c)  jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3) lit. a-c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; dokument powinien być przetłumaczony na język polski przez tłumacza przysięgłego i potwierdzony zgodnie z zasadami określonymi w ppkt 5) lit. c.

4. Kryteria oceny ofert wraz ze znaczeniem poszczególnych kryteriów:

Przy wyborze oferty (oddzielnie na każde zadanie ofertowe) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

§  cena oferty brutto o znaczeniu 100%.

5.   Warunki przetargu Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl(plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-33/BFL/2012, rozszerzeniezip) dodatkowo można ją pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie, przy Al. Niepodległości 243, wejście B, tel. wew. 832 352.

6. Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 30 listopada 2012 r.

7. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 23 lipca 2012 r. do godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie 02-009, Al. Niepodległości 243, wejście B lub przesłać na jego adres wraz z opisem:

Służba Wywiadu Wojskowego

Biuro Finansowo – Logistyczne

Sekcja Zamówień Publicznych

00-909 Warszawa 60

Oferta na zakup i dostawę urządzeń teleinformatycznych

w wykonaniu specjalnym

Nr sprawy SWW/ZP-33/BFL/2012

Zadanie ofertowe nr ...........

Nie otwierać do dnia 23 lipca 2012 r. do godz. 11.30

 

Osoby upoważnione do odbioru oferty: p. Łukasz ZABŁOCKI

 

 8. Wykonawca związany będzie ofertą przez okres 60 dni od terminu jej złożenia.

 9. Zamawiający po dokonaniu komisyjnej oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzi aukcję elektroniczną (oddzielnie na każde zadanie ofertowe).

10. W przypadku, gdy w postępowaniu złożona zostanie jedna oferta odpowiadająca treści warunków przetargu, w celu ustalenia postanowień umowy Zamawiający przeprowadzi negocjacje z jednym Wykonawcą w oparciu o treść złożonej oferty, na podstawie art. 72 Kodeksu cywilnego.

11. Kwota wadium:

a)     dla zadania nr 1 – 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100),

b)     dla zadania nr 2 – 7 200,00 zł (słownie: siedem tysięcy dwieście złotych 00/100),

c)      dla zadania nr 3 – 37 100,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy sto złotych 00/100),

d)     dla zadania nr 4 – 7 334,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta trzydzieści cztery złote 00/100),

e)     dla zadania nr 5 – 1 320,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta dwadzieścia złotych 00/100),

12.Zamawiający wymagał będzie, przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto zamówienia.

13.Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania Warunków przetargu.

14.Osoby upoważnione do kontaktów: p. Łukasz Zabłocki, tel./fax. (022) 68 32 352.

15. Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.

 

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

wz. Paweł DUTKIEWICZ

Metadane

Data publikacji : 09.07.2012
Data modyfikacji : 13.08.2012
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor3
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor3
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry