Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę urządzeń sieciowych

SWW/ZP-32/BFL/2012

Warszawa, dnia 13 sierpnia 2012 r.

 

SWW/ZP-32/BFL/2012

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu i modyfikacji treści SIWZ

oznaczenie sprawy: SWW/ZP-32/BFL/2012

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawa urządzeń sieciowych”.

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawa urządzeń sieciowych”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie nr 1

W zadaniu nr 9, Zamawiający w wymaganiach minimalnych oczekuje sprzętowego wsparcia dla mechanizmów NAT/PAT. Jednocześnie Zamawiający wskazuje jako urządzenie przykładowe spełniające wymagania, urządzenie Cisco Catalyst serii 3750-X, które nie posiada funkcjonalności NAT/PAT realizowanej sprzętowo ani programowo. Zwracamy się z prośba o doprecyzowanie wymagania, czy Zamawiający podtrzymuje przykładowe urządzenie Cisco Catalyst serii 3750-X jako spełniające wymagania, czy oczekuje urządzenia spełniającego wymaganie dot. funkcjonalności NAT/PAT zapisanego w SIWZ?

Odpowiedź:

Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ i wycofuje wymaganie wsparcia dla funkcjonalności NAT/PAT.

Wykreśleniu ulegają zapisy:

  • w załączniku 1G :

„- sprzętowa realizacja NAT/PAT”;

  • w załączniku 2G poz. 20:

„Sprzętowa realizacja NAT/PAT”;

  • w załączniku 1H:

„- sprzętowa realizacja NAT/PAT:

  • w załączniku 2H poz. 19:

„Sprzętowa realizacja NAT/PAT”.

Pytanie nr 2

W formularzu ofertowym dla zadań ofertowych w pkt 7 lit. d) Zamawiający zawarł zapis w brzmieniu:

„Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera (link do ww. strony ………………………………………………………………………………………………).”

Pragniemy dopytać, czy Zamawiający dopuszcza, aby dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień był realizowany za pośrednictwem oferenta będącego partnerem serwisowym producenta, który na żądanie Zamawiającego będzie je udostępniał?

Tym samym, czy Zamawiający uzna za spełnienie wymagań SIWZ, ofertę zawierającą usługi serwisowe świadczone przez partnera serwisowego producenta na bazie odpowiednich świadczeń serwisowych producenta oferowanego rozwiązania przy zachowaniu reżimu czasowego wymaganego przez Zamawiającego w SIWZ?

Odpowiedź:

Zamawiający dopuszcza proponowane rozwiązanie przy zachowaniu dostępu do uaktualnień oprogramowania zgodnie z wymaganiami i zakresem czasowym określonym w SIWZ.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./fax. (22) 68 32 352 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

.......................................................

wz. Paweł DUTKIEWICZ

 


Warszawa, dnia 8 sierpnia 2012 r.

 

 

 

SWW/ZP-32/BFL/2012

 

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu treści SIWZ

oznaczenie sprawy: SWW/ZP-32/BFL/2012

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawa urządzeń sieciowych”.

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawa urządzeń sieciowych”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie nr 1

W odpowiedziach z dnia 3.08.2012 (pytanie nr 1) Zamawiający pisze, że nie oczekuje realizacji sprzętowego bypass'u dla sensorów IPS - wystarczy software’owy.

Zgodnie z wymaganiami SIWZ Zamawiający oczekuje, aby urządzenie transparentnie przesyłało ruch w przypadku awarii.

Odpowiedź Zamawiającego wskazuje, że rozwiązanie software’owe spełnia wymagania SIWZ. Jednak skoro jakaś funkcjonalność jest realizowana software’owo to w przypadku awarii (w szczególności np. awarii samego oprogramowania lub/i zasilania) ta funkcjonalność nie zadziała z przyczyn oczywistych. Zatem prosimy o doprecyzowanie odpowiedzi, czy Zamawiający uzna za spełniające wymagania SIWZ urządzenie posiadające funkcjonalność software’ową, która np.: w przypadku awarii zasilania i/lub software’u nie będzie realizowała transparentnego przesyłania ruchu?

 

Odpowiedź:

Zamawiający ma pełną świadomość ograniczeń wynikających z realizacji bypass w softwarze. Należy zauważyć że zamawiane są dwa takie same egzemplarze urządzeń (co ma chronić infrastrukturę sieci w przypadku awarii jednego z nich). Zamawiający podtrzymuję swoje stanowisko z odpowiedzi na pytanie i uzna za spełnienie SIWZ dostarczenie urządzenia z softwarowym bypass.

 

Pytanie nr 2

W odpowiedziach z dnia 3.08.2012 (pytanie nr 6) Zamawiający pisze, że oczekuje, aby platforma obsługiwała wszystkie porty 10 Gbps bez blokowania. Jednocześnie w wymaganiach SIWZ Zamawiający wskazuje kartę 8 portową 10GE z gniazdami RJ45. Wspomniana karta liniowa nie jest w stanie udostępnić wszystkich swoich 8 portów bez blokowania, karta ta bowiem działa z nad subskrypcją 2:1 (tylko 4 porty mogą działać bez blokowania). Wydajność przełączania na poziomie 320Gbps nie jest jednoznaczna z możliwością obsługiwania 320Gbps per slot. Zatem karta wskazana przez Zamawiającego jako spełniająca minimalne wymagania SIWZ (w szczególności spełnienie wymagania pracy bez blokowania dla karty 8x 10GE RJ45) w rzeczywistości ich nie spełnia.

Czy w związku z tym, Zamawiający uzna za spełnienie wymagań SIWZ przez kartę 8-port 10GE RJ45 działającą w trybie nad subskrypcji 2:1?

Odpowiedź:

Zgodnie z zapisami SIWZ i odpowiedzią na poprzednie pytanie Zamawiający koncertuje się na przyszłej możliwości rozbudowy platformy. SIWZ wymaga pełnej pracy portu w backpane. Zamawiający zakładając wzrost wymagań na przepustowości w DC chce zachować sobie możliwość rozbudowy platformy o dodatkowe moduły. W chwili obecnej jednak nie chce ponosić kosztów modułów których parametry nie byłyby wykorzystane. Zachowując sobie jednak możliwość rozbudowy musi zamówić platformę o odpowiednich parametrach (nie ma możliwości upgradu backapane dla przedmiotowej platformy). Wymaganie dotyczy zatem backpane swicha a nie możliwości samej karty liniowej. Użyta jako przykład w SIWZ karta switcha dokonuje oversubskrypcji jednak już sam backapane nie wprowadza takich ograniczen (a to parametry backpane są określone w SIWZ). Zamawiający uzna zatem dostarczenie karty 8-port 10GE RJ45 działającą w trybie nad subskrypcji 2:1 jako spełnienie SIWZ o ile sama tablica przełączająca switcha nie będzie ze swojej strony blokować żadnego z obsługiwanych portów (umożliwiając tym samym przyszłą rozbudowę).

 Pytanie nr 3

Czy Zamawiający oczekuje, aby oferowane do zadania nr 14 telefony IP typu I i II posiadały możliwość zasilania z zewnętrznych zasilaczy, czy też Zamawiający oczekuje dostarczenia owych zasilaczy zewnętrznych do telefonów IP?

Odpowiedź

W SIWZ kwestę tą reguluje wymaganie„- zewnętrzny zasilacz”

Zamawiający oczekuje dostarczenia zasilaczy zewnętrznych do telefonów IP typu I,II oraz III.

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./fax. (22) 68 32 352 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

.......................................................

Marek MALINOWSKI 

 


Warszawa, dnia 3 sierpnia 2012 r.

SWW/ZP-32/BFL/2012

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu i modyfikacji treści SIWZ

oznaczenie sprawy: SWW/ZP-32/BFL/2012

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawa urządzeń sieciowych”.

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawa urządzeń sieciowych”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie nr 1:

Zadanie nr 1 - Czy Zamawiający oczekuje, aby dostarczone rozwiązanie IPS posiadało zaimplementowany mechanizm umożliwiający przesyłanie ruchu sieciowego bez inspekcji w przypadku awarii urządzenia? Model wskazany przez Zamawiającego jako spełniający wymagania SIWZ nie posiada (sam w sobie) takiej funkcjonalności. Czy zatem dostarczenie rozwiązania wskazanego przez Zamawiającego (Cisco 4240) będzie uznane za spełnienie wymagań SIWZ?

Być może Zamawiający podtrzymuje zapis dotyczący mechanizmu wskazanego powyżej, czy w takim przypadku Zamawiający dopuści, aby mechanizm być zaimplementowany w urządzeniu zewnętrznym (tzw. bypass zewnętrzny)? 

Odpowiedź nr 1:

Zamawiający w SIWZ nie wymagał sprzętowej realizacji funkcji bypass. Wymaganie dotyczy wersji softwarowej (Inline Bypass Mode), która jest realizowana przez wskazany jako przykład sensor Cisco 4240.

Pytanie nr 2:

Zadanie nr 2 - Prośba o określenie typu montażu punktów dostępowych sieci bezprzewodowej – dla obu modeli (Access Point)? Miejsce montażu warunkuje model oferowanego urządzenia.

Czy dla kontrolerów Zamawiający oczekuje możliwości montażu w szafie rack (czy jest konieczność dostarczenia zestawu montażowego rack)?

Odpowiedź nr 2:

AP pierwszego typu (przykład Cisco 3600) montowany będzie przy suficie. Brak wymagań w SIWZ wynika z faktu, iż wystarczą standardowe uchwyty dostarczane domyślnie z urządzeniem (w przypadku Cisco jest to AIR-AP-BRACKET-1).

AP drugiego typu (przykład Cisco 600) używany będzie w trybie desktop (również standardowy zestaw).

Zgodnie z SIWZ Zamawiający nie oczekuje dostarczenia zestawu montażowego rack dla kontrolerów WLAN.

Pytanie nr 3:

Zadanie nr 3 - Prośba o podanie dla jakiej ilości użytkowników ma zostać zaoferowane/dostarczane rozwiązanie bezpieczeństwa?

Odpowiedź nr 3:

Zamawiający przewiduje zastosowanie rozwiązania dla 800-900 użytkowników.

Pytanie nr 4:

Zadanie nr 7 - Czy Zamawiający oczekuje dostarczenia (zaoferowania) urządzenia umożliwiającego konfigurację protokołów routingu dynamicznego (RIP, OSPF, BGP)? Czy też Zamawiający oczekuje, aby urządzenie umożliwiało taką funkcjonalność po rozbudowie, np. poprzez zakup odpowiedniej licencji?

Czy Zamawiający dopuszcza dostarczenie urządzenia posiadającego w podstawowej konfiguracji licencje umożliwiającą obsługę protokołów routingu dynamicznego (RIP, OSPF, BGP)?

Jakiej długości kabli do statkowanie oczekuje Zamawiający? W konfiguracji standardowej jest to kabel długości 50cm.

Czy Zamawiający oczekuje dostarczenia kabla optycznego (patchcordu) z zakończeniami typu SC (nie pasującymi do wkładek SFP/SFP+)?

Model wskazany przez Zamawiającego jako spełniający wymagania SIWZ nie posiada zakończenia pasującego do wkładek SFP/SFP+ - posiada zakończenie typu SC.

Czy dopuszczalne jest zaoferowanie kabli nie pochodzących od producenta sprzętu? Jakiej długości mają być dostarczone kable optyczne (patchcordy)?

Odpowiedź nr 4:

Zgodnie z SIWZ urządzenie już na etapie dostawy ma mieć obsługę routingu statycznego oraz protokołów dynamicznego routingu BGP, OSPF i RIP.

Zamawiający w tym zadaniu oczekuje standardowych długości kabli do statkowania. W przypadku urządzenia wskazanego jako przykładowe zastosowanie kabli o długości 50 cm jest rozwiązaniem wystarczającym.

Zamawiający zakłada konwersję z SC na SFP/SFP+ we własnym zakresie. Naturalnie zamawiający dopuszcza dostarczenie rozwiązania niewymagającego dodatkowej konwersji. W SIWZ typ złącza SC nie pojawia się jako wymóg a jest jedynie wskazany w przykładzie by wyjaśnić intencje Zamawiającego.

Zgodnie z SIWZ  „1 patchcord umożliwiający transmisję na 62.5-micron multimode oraz 1 patchcord umożliwiający transmisję na 50-micron multimode” oferowane kable nie muszą pochodzić od producenta switcha. Musza jednak być z nim w pełni kompatybilne i umożliwiać transmisję zgodnie z zapisami SIWZ.

Pytanie nr 5:

Zadanie nr 8 - Czy Zamawiający oczekuje dostarczenia (zaoferowania) urządzenia umożliwiającego konfigurację protokołów routingu dynamicznego (RIP, OSPF, BGP)? Czy też Zamawiający oczekuje, aby urządzenie umożliwiało taką funkcjonalność po rozbudowie, np. poprzez zakup odpowiedniej licencji?

Czy Zamawiający dopuszcza dostarczenie urządzenia posiadającego w podstawowej konfiguracji licencje umożliwiającą obsługę protokołów routingu dynamicznego (RIP, OSPF, BGP)?

Jakiej długości kabli do statkowanie oczekuje zamawiający? W konfiguracji standardowej jest to kabel długości 50cm.

Odpowiedź nr 5:

Zgodnie z SIWZ urządzenie już na etapie dostawy ma mieć obsługę routingu statycznego oraz protokołów dynamicznego rutingu BGP, OSPF i RIP.

Zamawiający w tym zadaniu oczekuje standardowych długości kabli do statkowania. W przypadku urządzenia wskazanego jako przykładowe zastosowanie kabli o długości 50 cm jest rozwiązaniem wystarczającym.

Pytanie nr 6:

Zadania nr 9, 10 (zał. 1J), 11, 12 (zał. 1L) - Czy zapis „pełna prędkość pracy portu w backplane” należy rozumieć jako pracę portów z pełną prędkością łącza?

Czy Zamawiający oczekuje dostarczenia kabla optycznego (patchcordu) z zakończeniami typu SC (nie pasującymi do wkładek SFP/SFP+)? Model wskazany przez Zamawiającego jako spełniający wymagania SIWZ nie posiada zakończenia pasującego do wkładek SFP/SFP+. Posiada zakończenie typu SC.

Czy dopuszczalne jest zaoferowanie kabli nie pochodzących od producenta sprzętu? Jakiej długości mają być dostarczone kable optyczne (patchcordy)?

Odpowiedź nr 6:

Sformułowanie „pełna prędkość pracy portu w backpane” nie oznacza pracy portu z pełną prędkością łącza w tym przypadku 10 Gb/s. To warunkuje sam standard transmisji 10Gb/s. W zapisie tym chodzi o to by matryca przełączająca switcha umożliwiała prace wskazanych portów bez ograniczeń. Platformy te skalowane są do Data Center gdzie potrzeba by platforma umożliwiała pracę wszystkich swoich portów 10 Gb/s bez blokowania. Dodatkowo w SIWZ zamawiający wymaga by wewnętrzna prędkość przełączenia matrycy wynosiła 320 Gb/s.

Zamawiający zakłada konwersję z SC na SFP/SFP+ we własnym zakresie. Naturalnie zamawiający dopuszcza dostarczenie rozwiązania niewymagającego dodatkowej konwersji. W SIWZ typ złącza SC nie pojawia się jako wymóg a jest jedynie wskazany w przykładzie by wyjaśnić intencje Zamawiającego.

Zgodnie z SIWZ patchcordy  „1 patchcord umożliwiający transmisję na 62.5-micron multimode oraz 1 patchcord umożliwiający transmisję na 50-micron multimode” oferowane kable nie muszą pochodzić od producenta switcha. Musza jednak być z nim w pełni kompatybilne i umożliwiać transmisję zgodnie z zapisami SIWZ.

 Pytanie nr 7:

Zadanie nr 14 - Zamawiający wskazał serwer Cisco UCS C200M2 jako spełniający wymagania minimalne. Ten model serwera nie spełnia jednak co najmniej wymagania dotyczącego ilości dysków twardych możliwych do zainstalowania w urządzeniu. Zatem pytanie, czy Zamawiający uzna za spełnienie wymagań dostarczenie serwera C200M2, który nie spełnia minimalnych wymagań SIWZ?

Czy też Zamawiający podtrzymuje wymagania minimalne, oczekując dostarczenia urządzenia posiadającego funkcjonalność NAT/PAT w momencie dostawy?

Czy Zamawiający oczekuje, aby dostarczona platforma wyposażona w moduł DSP (PVDM3) była w stanie obsłużyć jednocześnie opisane w zapytaniu ilości transkodowanych rozmów oraz kanały TDM w ilości wynikającej z wymagań i zastosowanych kart (2xE1 + 4x FXS + 4x FXO). Jeśli tak opisany przez Zamawiającego sprzęt przykładowy nie spełni tego wymagania – minimalne wymaganie dotyczącego PVDM3 to 256.

Odpowiedź nr 7:

Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie możliwości przyszłej rozbudowy o dyski twarde. W ramach powyższej modyfikacji ulega zmianie zapis w załączniku nr 1N do SIWZ oraz poz. nr 10 Formularza technicznego w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2N do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, gdzie stare brzmienie:

„co najmniej 4 dyski twarde SAS o pojemności 1 TB w każdym z serwerów (możliwość rozbudowy każdego z serwerów do 16 dysków twardych 2,5’ Sas lub sata)”;

zmienia się na:

„co najmniej 4 dyski twarde SAS o pojemności 1 TB w każdym z serwerów (możliwość rozbudowy każdego z serwerów do 8 dysków twardych 2,5’ Sas lub sata)”.

Zamawiający podtrzymuje przykład serwera Cisco UCS C200M2, jako spełniającego wymagania SIWZ po powyższej modyfikacji.

Zamawiający zgodnie z SIWZ wymaga funkcjonalności NAT/PAT.

Wymagania na DSP precyzowane są w SIWZ na podstawie:

„możliwość sprzętowego transkodowania rozmów:

- do 192 rozmów kodec PCM

- do 138 rozmów kodec g.729a

- do 88 rozmów kodec g.729 ”

Porty E1 wykorzystywane będą do transmisji danych (a wiec nie do realizacji rozmów). Zamawiający podtrzymuje przykład z SIWZ.

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./fax. (22) 68 32 352 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI


Warszawa, dnia 16 lipca 2012 r.

                                                                                                  

Z A W I A D O M I E N I E

o publikacji SIWZ

oznaczenie sprawy: SWW/ZP-32/BFL/2012

 

W związku z  opublikowaniem w dniu 14 lipca 2012 r. (sobota) ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 223233-2012, Zamawiający zamieszcza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SWW_ZP_-_32_BFL_2012, rozszerzenie .zip).

 

Szczegółowych informacji udzielają: Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./fax. (22) 683 23 52 (w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30).

             

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

 


 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu będzie przedmiotem publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax. (022) 68 32 352

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.sww.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup i dostawa urządzeń sieciowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń sieciowych.

Przedmiot zamówienia został podzielony na czternaście zadań ofertowych:

Zadanie ofertowe Nr 1:

– zakup i dostawa sensorów IPS;

Zadanie ofertowe Nr 2:

– zakup i dostawa zestawu WIFI.

Zadanie ofertowe Nr 3:

– zakup i dostawa urządzeń zabezpieczających sieci typu I.

Zadanie ofertowe Nr 4:

– zakup i dostawa urządzeń zabezpieczających sieci typu II.

Zadanie ofertowe Nr 5:

– zakup i dostawa urządzeń zabezpieczających sieci typu III.

Zadanie ofertowe Nr 6:

– zakup i dostawa urządzeń zabezpieczających sieci typu IV.

Zadanie ofertowe Nr 7:

– zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu I.

Zadanie ofertowe Nr 8:

– zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu II.

Zadanie ofertowe Nr 9:

– zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu III.

Zadanie ofertowe Nr 10:

– zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu IV.

Zadanie ofertowe Nr 11:

– zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu V.

Zadanie ofertowe Nr 12:

– zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu VI.

Zadanie ofertowe Nr 13:

– zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu VII.

Zadanie ofertowe Nr 14:

– zakup i dostawa zestawu VoIP.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

CPV 324200000-3 – urządzenia sieciowe

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Data zakończenia: do 30 października 2012 r. (zadanie ofertowe nr 1), do 30 listopada 2012 r. (zadania ofertowe nr 2-14).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

1)    Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

2)    Wadium na poszczególne Zadania ofertowe przedmiotu zamówienia wynosi:

a)    Dla zadania ofertowego nr 1 – zakup i dostawa sensorów IPS – wadium w wysokości 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100);

b)   Dla zadania ofertowego nr 2 – zakup i dostawa zestawu WIFI – wadiumw wysokości 1 675,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sześćset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100);

c)    Dla zadania ofertowego nr 3 – zakup i dostawa urządzeń zabezpieczających sieci typu I – wadium w wysokości 4 475,00 zł. (słownie: cztery tysiące czterysta siedemdziesiąt pięć złotych 00/100);

d)    Dla zadania ofertowego nr 4 – zakup i dostawa urządzeń zabezpieczających sieci typu II – wadium w wysokości 4 575,00 zł. (słownie: cztery tysiące pięćset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100);

e)    Dla zadania ofertowego nr 5 – zakup i dostawa urządzeń zabezpieczających sieci typu III – wadium w wysokości 875,00 zł. (słownie: osiemset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100);

f)     Dla zadania ofertowego nr 6 – zakup i dostawa urządzeń zabezpieczających sieci typu IV – wadium w wysokości 6 475,00 zł. (słownie: sześć tysięcy czterysta siedemdziesiąt pięć złotych 00/100);

g)    Dla zadania ofertowego nr 7 – zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu I –
wadium w wysokości 11 950,00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100);

h)    Dla zadania ofertowego nr 8 – zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu II – wadium w wysokości 8 900,00 zł. (słownie: osiem tysięcy dziewięćset złotych 00/100);

i)     Dla zadania ofertowego nr 9 – zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu III – wadium w wysokości 4 225,00 zł. (słownie: cztery tysiące dwieście dwadzieścia pięć złotych 00/100);

j)     Dla zadania ofertowego nr 10 – zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu IV – wadium w wysokości 5 775,00 zł. (słownie: pięć tysięcy siedemset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100);

k)    Dla zadania ofertowego nr 11 – zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu V – wadium w wysokości 2 850,00 zł. (słownie: dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100);

l)     Dla zadania ofertowego nr 12 – zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu VI – wadium w wysokości 2 850,00 zł. (słownie: dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100);

m)  Dla zadania ofertowego nr 13 – zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu VII – wadium w wysokości 375,00 zł. (słownie: trzysta siedemdziesiąt pięć złotych 00/100);

n)    Dla zadania ofertowego nr 14 – zakup i dostawa zestawu VoIP– wadium w wysokości 6 500,00 zł. (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100);

3)    Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

a)    pieniądzu;

b)   w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c)    gwarancjach bankowych;

d)    gwarancjach ubezpieczeniowych;

e)    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.

4)    W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP o/W-wa nr 43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie nr SWW/ZP-32/BFL/2012 zadanie ofertowe nr ……” i należy załączyć go do oferty.

5)    W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 8.3 SIWZ oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

6)    Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7)    Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-      spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

-      nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

  • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ;
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkładają także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2).

Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczącego niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

III.6) INNE DOKUMENTY

  • formularz ofertowy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

cena oferty brutto – 100%.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:

Zmiany korzystne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
  • dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę, urządzeń o wyższych parametrach niż zaoferowane w formularzu ofertowym, odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia określonemu przez Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem ich funkcjonalności oraz ceny jednostkowej urządzenia określonej w ofercie.

Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający,
  • inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.

Zmiany neutralne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352, od momentu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22 sierpnia 2012 r. godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352, lub przesłać na adres:

                             Służba Wywiadu Wojskowego

Biuro Finansowo – Logistyczne

Sekcja Zamówień Publicznych

00-909 Warszawa 60

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

V.1) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

V.2) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa                                    Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy                                   ul. Postępu 17 A

Miejscowość                                        Warszawa

Kod pocztowy:                                    02-676

Tel.              (22) 458 78 40

Faks:            (22) 458 78 00

Kraj:             Polska

E-mail:          odwolania@uzp.gov.pl

 

V.3) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat składania odwołań:

1. Odwołanie wnosi się:

1)  w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;

2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:

1)  10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;

3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się:

1)  w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 - w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;

4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:

1)  15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę - ogłoszenia o udzieleniu zamówienia z uzasadnieniem;

2)  6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający:

a) nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo

b) opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki;

3)  1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający:

a) nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo

b) zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę.

 

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1                     NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa sensorów IPS.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 października 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2                     NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa zestawu WIFI.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3                     NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa urządzeń zabezpieczających sieci typu I.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4                     NAZWA: Zadanie ofertowe nr 4.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa urządzeń zabezpieczających sieci typu II.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5                    NAZWA: Zadanie ofertowe nr 5.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa urządzeń zabezpieczających sieci typu III.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6                    NAZWA: Zadanie ofertowe nr 6.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa urządzeń zabezpieczających sieci typu IV.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7                     NAZWA: Zadanie ofertowe nr 7.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu I.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8                       NAZWA: Zadanie ofertowe nr 8.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu II.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9                        NAZWA: Zadanie ofertowe nr 9.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu III.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10                       NAZWA: Zadanie ofertowe nr 10.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu IV.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11                        NAZWA: Zadanie ofertowe nr 11.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu V.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12                      NAZWA: Zadanie ofertowe nr 12.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu VI.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13                       NAZWA: Zadanie ofertowe nr 13.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa Switchy teleinformatycznych typu VII.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14                        NAZWA: Zadanie ofertowe nr 14.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa zestawu VoIP.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

3)   Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 listopada 2012 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 12.07.2012
Data modyfikacji : 13.08.2012
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry