Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zawiadomienie o wyniku postępowania na zakup i dostawę mebli biurowych

SWW/ZP-2/BFL/2013

Warszawa, dnia 6 marca 2013 r.

 

SWW/ZP-2/BFL/2013

 

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę mebli biurowych”.

 

 

SPROSTOWANIE

do zawiadomienia o wyniku postępowania

 

            Zamawiający SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO z siedzibą w Warszawie 02-009, przy Al. Niepodległości 243 informuje, że w zawiadomieniu z dnia 5 marca 2013 r. omyłkowo wskazał ofertę Wykonawcy – firmy  Alnag Barbara Wróbel, ul. Syrokomli 10/15, 30-102 Kraków  jako ofertę odrzuconą.

            Oferta firmy Alnag Barbara Wróbel spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego, w przyjętym kryterium oceny ofert, otrzymała 58,96 pkt i zajęła jedenastą pozycję.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./fax. (22) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

                                                                           

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI


Warszawa, dnia 5 marca 2013 r.

 

SWW/ZP-2/BFL/2013

 

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę mebli biurowych”.

 

 

Zawiadomienie o wyniku postępowania

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO z siedzibą w Warszawie 02-009, przy Al. Niepodległości 243 informuje, że w postępowaniu na „zakup i dostawę mebli biurowych”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zostało złożonych 16 ofert.

Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma P.P.H.U. AS POMORZANKA Andrzej Szarmach, z siedzibą przy ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz. Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i w przyjętym kryterium oceny ofert, otrzymała 100 pkt.

Drugą pozycję zajęła oferta złożona przez firmę KERRO Katarzyna Józefacka, z siedzibą przy ul. Czwartaków 16/1b, 20-045 Lublin. Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i w przyjętym kryterium oceny ofert, otrzymała 92,11 pkt.

Trzecią pozycję zajęła oferta złożona przez firmę JARD Sp. z o.o., z siedzibą przy al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa. Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i w przyjętym kryterium oceny ofert, otrzymała 89,85 pkt.

Czwartą pozycję zajęła oferta złożona przez firmę SEPAR MEBLE, z siedzibą przy ul. Lubelskiej 3, 10-404 Olsztyn. Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i w przyjętym kryterium oceny ofert, otrzymała 84,25 pkt.

Piątą pozycję zajęła oferta złożona przez firmę BR STUDIO PAWEŁ WITEK, z siedzibą Racławice Małe 2, 55-020 Żórawina. Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i w przyjętym kryterium oceny ofert, otrzymała 83,33 pkt.

Szóstą pozycję zajęła oferta złożona przez firmę P.W. TORA Grzegorz Rataj, z siedzibą przy ul. Zemborzyckiej 112 B, 20-445 Lublin. Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i w przyjętym kryterium oceny ofert, otrzymała 80,57 pkt.

Siódmą pozycję zajęła oferta złożona przez firmę STARPOL BIUROSERWIS Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Handlowej 6A, 15-399 Białystok. Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i w przyjętym kryterium oceny ofert, otrzymała 80,53 pkt.

Ósmą pozycję zajęła oferta złożona przez firmę PHPU ARKOL, z siedzibą przy ul. Handlowej 6A, 15-399 Białystok. Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i w przyjętym kryterium oceny ofert, otrzymała 75,68 pkt.

Dziewiątą pozycję zajęła oferta złożona przez firmę WIDE SERVICE COMPANY (WISE COM) Sławosz Ryszka, z siedzibą przy ul. Wadowickiej 11/2, 43-308 Bielsko Biała. Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i w przyjętym kryterium oceny ofert, otrzymała 67,90 pkt.

Dziesiątą pozycję zajęła oferta złożona przez firmę MIRAND Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Adama 1, 40-467 Katowice. Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i w przyjętym kryterium oceny ofert, otrzymała 60,98 pkt.

Jedenastą pozycję zajęła oferta złożona przez firmę Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA, z siedzibą przy ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa. Oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i w przyjętym kryterium oceny ofert, otrzymała 51,86 pkt.

 

Oferta firmy ZAKŁAD STOLARSKI „BRANDT” s.c., została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy i zgodnie z art. 24 ust. 4 Zamawiający uznaje ofertę wykonawcy wykluczonego za odrzuconą oraz na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 odrzuca tęofertę, gdyż została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez Zamawiającego, w zakresie art. 22
ust. 1 pkt 2 
tj.:

·         Wykazu minimum trzech wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw z okresu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzonymi dokumentami, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto dla każdego z ww. zamówień.;

Wykonawca nie uzupełnił wzorników oferowanych mebli potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego

Wykonawca do oferty, dołączył wykaz tylko dwóch dostaw z ostatnich trzech lat.

W ofercie brak było również wzorników oferowanych mebli potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 3 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 22 lutego 2013 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 28.02.2013 r. do godz.10.00.

Do wyznaczonego terminu Wykonawca nie uzupełnił dokumentów.

 

Oferta firmy WB DUET ZAKŁAD MEBLOWY została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – jej treść nie odpowiada treści SIWZ.

W pozycji nr 15 Zamawiający wymagał fotela o wymiarach wys. 92 cm, gł. 92 cm, szer. 72 cm, wysokość siedziska – 48,5 cm. W załączonym opisie oferowanych mebli wraz z rysunkiem na stronie 21 oferty, Wykonawca określił wymiary oferowanego fotela: wys. 90 cm, gł. 93 cm, szer. 83 cm, wysokość siedziska – 48,5 cm.

Wezwanie do wyjaśnienia treści złożonej oferty w zakresie oferowanego fotela wysłano do Wykonawcy w dniu 22 lutego 2013 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 28.02.2013 r. do godz.10.00.

Wykonawca złożył Wyjaśnienie, że w pozycji 15 wyceniono fotel TAMARA o wymiarach: wysokość 90 cm, głębokość 93 cm, szerokość 83 cm., które są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia.

Oferta firmy Alnag Barbara Wróbel została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – jej treść nie odpowiada treści SIWZ.

W pozycji nr 9 Zamawiający wymagał stolika o wymiarach blatu 75x75.
W załączonym opisie oferowanych mebli wraz z rysunkiem na stronie 40 oferty, Wykonawca nie określił wymiarów oferowanego stolika.

Wezwanie do wyjaśnienia treści złożonej oferty w zakresie oferowanego stolika wysłano do Wykonawcy w dniu 22 lutego 2013 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 28.02.2013 r. do godz.10.00.

Do wyznaczonego terminu Wykonawca nie złożył wyjaśnienia.

 

Oferta firmy LAMEL Leszek Czupryt, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy i zgodnie z art. 24 ust. 4 Zamawiający uznaje ofertę wykonawcy wykluczonego za odrzuconą oraz na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 odrzuca tęofertę, gdyż została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez Zamawiającego, w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 tj.:

·         opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000 zł.;

oraz w zakresie art. 24 ust. 1 tj.:

·         aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz 10-11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

·         aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Wykonawca nie uzupełnił wzorników oferowanych mebli potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 3 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 22 lutego 2013 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 28.02.2013 r. do godz.10.00.

Do wyznaczonego terminu Wykonawca nie uzupełnił dokumentów.

 

Oferta firmy P.U.P. MEBLOSTAL Michał Baczewicz została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – jej treść nie odpowiada treści SIWZ.

Wykonawca nie uzupełnił wzorników oferowanych mebli potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego

Zamawiający celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żądał od Wykonawców dołączenia do oferty:

·         szczegółowych opisów i fotografii lub rysunków oraz wzorników kolorów (blatów, elementów drewnianych krzeseł) i próbek materiałów tapicerskich z oznaczeniem liczby porządkowej asortymentu (zgodnie z pkt 13 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ).

Wykonawca do oferty nie dołączył wzorników oferowanych mebli potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 3 zostało wysłane do Wykonawcy w dniu 22 lutego 2013 r. Termin uzupełnienia dokumentów wyznaczono na dzień 28.02.2013 r. do godz.10.00.

Do wyznaczonego terminu Wykonawca nie uzupełnił dokumentów.

 

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty i zamieszczenia jego treści na stronie www.bip.sww.gov.pl oraz w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy al. Niepodległości 243, wejście B.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./fax. (22) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

                                                                           

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 05.03.2013
Data modyfikacji : 06.03.2013
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor3
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor3
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor3

Opcje strony

do góry