Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę przedmiotów zaopatrzenia mundurowego

SWW/ZP-1/BFL/2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu było przedmiotem publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Numer ogłoszenia: 121242 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:    SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax. (22) 68 32 352

·         Adres strony internetowej zamawiającego:www.sww.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.3) Czy przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: nie.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 zadań ofertowych.

Zadanie ofertowe nr 1:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – mundurów polowych letnich wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 2:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundurów polowych wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 3:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewików letnich w liczbie 100 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 3 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 4:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewików zimowych w liczbie 50 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 5:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulki letniej kolor khaki w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 6:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - spodenek letnich kolor khaki w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 7:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulki specjalnej zimowej w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 8:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kalesonów specjalnych zimowych w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 9:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawic zimowych pięciopalcowych w liczbie 200 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane
w załączniku nr 9 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 10:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - czapki zimowej w liczbie 200 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 10 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 11:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - beretu koloru zielonego w liczbie 200 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 11 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 12:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - śpiwora w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 12 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 13:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - karimaty w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 13 do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 14:

zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubrania ochronnego (kurtka z ocieplaczem, spodnie) w liczbie 150 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 14 do SIWZ;

 

II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35812000-9 – mundury bojowe,

18832000-0 – obuwie specjalne,

18331000-8 – koszulki,

18310000-5 – bielizna osobista,

18312000-9 – kalesony,

18141000-9 – rękawice robocze,

18443320-5 – czapki,                  

18443310-2 – berety,

39522540-4 – śpiwory,

39532000-0 – maty,

35811300-5 – mundury wojskowe.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

·       Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-   spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

-   nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

1.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 29 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  •   Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 30 do SIWZ;
  •  Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz 10 - 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przekłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III 4.2

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.3.2) zaświadczeń właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 10 i 11 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 31 do SIWZ

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

III.6) INNE DOKUMENTY

formularz ofertowy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:

Zmiany korzystne dla Zamawiającego:

  •  dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
  •  dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy,
  • dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.

Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:

  • niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.

Zmiany neutralne dla Zamawiającego:

  • dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
  • dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:16 kwietnia 2013 r. godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: Warszawa 02-009, Al. Niepodległości 243, wejście B, pocztą:

   Służba Wywiadu Wojskowego

   Biuro Finansowo – Logistyczne

  Sekcja Zamówień Publicznych

   00-909 Warszawa 60

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej:nie

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa munduru polowego letniego wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):35812000-9.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa munduru polowego wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):35812000-9.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa trzewików letnich w liczbie 100 par.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18832000-0.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4NAZWA: Zadanie ofertowe nr 4.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa trzewików zimowych w liczbie 50par.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18832000-0.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5NAZWA: Zadanie ofertowe nr 5.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa koszulki letniej kolor khaki w liczbie 300 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18331000-8.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6NAZWA: Zadanie ofertowe nr 6.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa spodenek letnich kolor khaki w liczbie 300 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18310000-5.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7NAZWA: Zadanie ofertowe nr 7.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa koszulki specjalnej zimowej w liczbie 300 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18331000-8.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8NAZWA: Zadanie ofertowe nr 8.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa kalesonów specjalnych zimowych w liczbie 300 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18321000-9.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9NAZWA: Zadanie ofertowe nr 9.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa rękawic zimowych pięciopalcowych w liczbie 200 par.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18141000-9.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10NAZWA: Zadanie ofertowe nr 10.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa czapki zimowej w liczbie 200 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18443320-5.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11NAZWA: Zadanie ofertowe nr 11.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa beretu koloru zielonego w liczbie 200 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18443310-2.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12NAZWA: Zadanie ofertowe nr 12.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa śpiwora w liczbie 100 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):39522540-4.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13NAZWA: Zadanie ofertowe nr 13.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa karimaty w liczbie 100 sztuk.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):39532000-0.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14NAZWA: Zadanie ofertowe nr 14.

1)   Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa ubrania ochronnego (kurtka z ocieplaczem, spodnie) w liczbie 150 kompletów.

2)   Wspólny Słownik Zamówień (CPV):35811300-5.

3)   Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.

4)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

Pliki do pobrania

Metadane

Data publikacji : 27.03.2013
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry