PN na zakup i dostawę przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
SWW/ZP-1/BFL/2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Ogłoszenie o zamówieniu było przedmiotem publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 121242 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel./fax. (22) 68 32 352
· Adres strony internetowej zamawiającego:www.sww.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.
II.1.3) Czy przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: nie.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 zadań ofertowych.
Zadanie ofertowe nr 1:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego – mundurów polowych letnich wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 2:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundurów polowych wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 3:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewików letnich w liczbie 100 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 3 do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 4:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewików zimowych w liczbie 50 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 5:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulki letniej kolor khaki w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 6:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - spodenek letnich kolor khaki w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 7:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulki specjalnej zimowej w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 8:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kalesonów specjalnych zimowych w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 9:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawic zimowych pięciopalcowych w liczbie 200 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane
w załączniku nr 9 do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 10:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - czapki zimowej w liczbie 200 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 10 do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 11:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - beretu koloru zielonego w liczbie 200 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 11 do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 12:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - śpiwora w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 12 do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 13:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - karimaty w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 13 do SIWZ;
Zadanie ofertowe nr 14:
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubrania ochronnego (kurtka z ocieplaczem, spodnie) w liczbie 150 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 14 do SIWZ;
II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35812000-9 – mundury bojowe,
18832000-0 – obuwie specjalne,
18331000-8 – koszulki,
18310000-5 – bielizna osobista,
18312000-9 – kalesony,
18141000-9 – rękawice robocze,
18443320-5 – czapki,
18443310-2 – berety,
39522540-4 – śpiwory,
39532000-0 – maty,
35811300-5 – mundury wojskowe.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
1.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 29 do SIWZ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 30 do SIWZ;
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz 10 - 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przekłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III 4.2
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3.2) zaświadczeń właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 10 i 11 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 31 do SIWZ
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
III.6) INNE DOKUMENTY
formularz ofertowy;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
Zmiany korzystne dla Zamawiającego:
- dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
- dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy,
- dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:
- niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.
Zmiany neutralne dla Zamawiającego:
- dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
- dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:16 kwietnia 2013 r. godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: Warszawa 02-009, Al. Niepodległości 243, wejście B, pocztą:
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo – Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej:nie
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa munduru polowego letniego wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):35812000-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa munduru polowego wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):35812000-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa trzewików letnich w liczbie 100 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18832000-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4NAZWA: Zadanie ofertowe nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa trzewików zimowych w liczbie 50par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18832000-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5NAZWA: Zadanie ofertowe nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa koszulki letniej kolor khaki w liczbie 300 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18331000-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6NAZWA: Zadanie ofertowe nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa spodenek letnich kolor khaki w liczbie 300 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18310000-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7NAZWA: Zadanie ofertowe nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa koszulki specjalnej zimowej w liczbie 300 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18331000-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8NAZWA: Zadanie ofertowe nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa kalesonów specjalnych zimowych w liczbie 300 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18321000-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9NAZWA: Zadanie ofertowe nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa rękawic zimowych pięciopalcowych w liczbie 200 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18141000-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10NAZWA: Zadanie ofertowe nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa czapki zimowej w liczbie 200 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18443320-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11NAZWA: Zadanie ofertowe nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa beretu koloru zielonego w liczbie 200 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):18443310-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12NAZWA: Zadanie ofertowe nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa śpiwora w liczbie 100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):39522540-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13NAZWA: Zadanie ofertowe nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa karimaty w liczbie 100 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):39532000-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14NAZWA: Zadanie ofertowe nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:zakup i dostawa ubrania ochronnego (kurtka z ocieplaczem, spodnie) w liczbie 150 kompletów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):35811300-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Data zakończenia: 28 czerwca 2013 r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
DYREKTOR
BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO
SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO
.......................................................
Marek MALINOWSKI