Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę samochodów

SWW/ZP-5/BFL/2013

Warszawa, dnia 3 września 2013 r.

SWW/ZP-5/BFL/2013

 

ZAWIADOMIENIE

o unieważnieniu postępowania

dot. sprawy nr SWW/ZP-5/BFL/2013

 

 

Dotyczy:      postępowania przetargowego na „zakup i dostawę samochodów”.

 

Służba Wywiadu Wojskowego, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 t. j.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „zakup i dostawę samochodów”.

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 t. j.), gdyż do niniejszego postępowania nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./faks (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI


Warszawa, dnia 26 sierpnia 2013 r.

SWW/ZP-5/BFL/2013

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu i zmianie treści SIWZ

 

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę samochodów”.

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę samochodów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 t. j.) przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie 1:

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu w części 1 z silnikiem benzynowym o pojemności 1984 cm³?”

Odpowiedź 1:

W odpowiedzi na pytanie Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia niepowodującej zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do zadania ofertowego nr 1.

Modyfikacja polega na zmianie minimalnej wartości pojemności silnika z „1990 cm³” na „1984 cm³” w załącznikach nr 1A oraz 5A do SIWZ.

Pytanie 2:

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu w części 2 z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 1968 cm³?”

Odpowiedź 2:

W odpowiedzi na pytanie Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia niepowodującej zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu
w odniesieniu do zadania ofertowego nr 2.

Modyfikacja polega na zmianie minimalnej wartości pojemności silnika z „1990 cm³” na „1968 cm³” w załącznikach nr 1B oraz 5B do SIWZ.

Pytanie 3:

Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd w części 2 o długości całkowitej  5292 mm i wysokości przestrzeni pasażerskiej 1317 mm?”

Odpowiedź 3:

W odpowiedzi na pytanie Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia niepowodującej zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do zadania ofertowego nr 2.

Modyfikacja polega na zmianie minimalnej wartości wysokości przestrzeni pasażerskiej z „1330 mm” na „1317 mm” w załącznikach nr 1B oraz 5B do SIWZ.

Pytanie 4:

Czy Zamawiający dopuści w zadaniu 2 następujący układ siedzeń:

  • Siedzenie dwuosobowe ze składanym oparciem + jednoosobowe odchylane w I rzędzie siedzeń
  • Siedzenie trzyosobowe ze składanym oparciem w II rzędzie siedzeń
  • Siedzenie podwójne obok kierowcy
  • Siedzenia bez możliwości regulacji pochylenia oparcia poza fotel kierowcy.?”

Odpowiedź 4:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania takiego rozwiązania.

Pytanie 5:

Zadanie ofertowe nr 1

 „Czy Zamawiający dopuszcza samochód, który posiada liczbę miejsc siedzących 7, z możliwością złożenia na płasko 3 rzędu aby przestrzeń bagażnika spełniała wymogi zawarte w SIWZ?”

Odpowiedź 5:

W odpowiedzi na pytanie Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia niepowodującej zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do zadania ofertowego nr 1.

 Modyfikacja polega na dodaniu w załącznikach nr 1A i 5A do SIWZ w rubryce dotyczącej liczby miejsc siedzących „lub 7 z trzecim rzędem siedzeń chowanym w podłodze”.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./faks (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI


Warszawa, dnia 23 sierpnia 2013 r.

 

SWW/ZP-5/BFL/2013

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu treści SIWZ

 

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę samochodów”.

 

W związku z otrzymaniem pytania dotyczącego treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę samochodów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 t. j.) przekazuje jego treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie 1:

Zadanie ofertowe nr 2 – zakup i dostawa samochodu osobowego typu mikrobus w liczbie 1 sztuki.

Czy Zamawiający z uwagi na brak możliwości zamontowania fabrycznych czujników cofania przy układzie siedzeń 3-3-3 dopuści do zaoferowania pojazd w układzie siedzeń 2-2-2-3 z fabrycznymi czujnikami parkowania (przód i tył)?”

Odpowiedź 1:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania takiego rozwiązania.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./faks (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI


Warszawa, dnia 22 sierpnia 2013 r.

SWW/ZP-5/BFL/2013

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu i zmianie treści SIWZ

 

 

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę samochodów”.

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę samochodów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 t. j.) przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie 1:

Zadanie ofertowe nr 2 – zakup i dostawa samochodu osobowego typu mikrobus w liczbie 1 sztuki.

Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd o wysokości przestrzeni pasażerskiej 1295 mm?”

Odpowiedź 1:

W odpowiedzi na pytanie Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia niepowodującej zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do zadania ofertowego nr 2.

Modyfikacja polega na zmianie minimalnej wartości wysokości przestrzeni pasażerskiej z „1330 mm” na „1295 mm” w załącznikach nr 1B oraz 5B do SIWZ.

Pytanie 2:

Zadanie ofertowe nr 2 – zakup i dostawa samochodu osobowego typu mikrobus w liczbie 1 sztuki.

Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd z niefabrycznymi czujnikami cofania dedykowanymi przez producenta pojazdu dla danego modelu montowane w autoryzowanej stacji obsługi bez ponoszenia utraty gwarancji?”

Odpowiedź 2:

Zamawiający nie dopuszcza takiego rozwiązania i wymaga, zgodnie z zapisami SIWZ, aby czujniki cofania były montowane fabrycznie.

Pytanie 3:

Zadanie ofertowe nr 2 – zakup i dostawa samochodu osobowego typu mikrobus w liczbie 1 sztuki.

Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd o długości nadwozia 5238 mm?”

Odpowiedź 3:

W odpowiedzi na pytanie Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia niepowodującej zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do zadania ofertowego nr 2.

Modyfikacja polega na zmianie minimalnej wartości długości całkowitej pojazdu z „5300 mm” na „5238 mm” w załącznikach nr 1B oraz 5B do SIWZ.

Pytanie 4:

Zadanie ofertowe nr 2 – zakup i dostawa samochodu osobowego typu mikrobus w liczbie 1 sztuki.

Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd z 24 miesięczną gwarancją na powłokę lakierniczą?”

Odpowiedź 4:

Zamawiający nie dopuszcza takiego rozwiązania i wymaga, zgodnie z zapisami SIWZ, aby gwarancja na powłokę lakierniczą wynosiła min. 36 miesięcy.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki, tel. (22) 683 26 26, tel./faks (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu było przedmiotem publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Numer ogłoszenia: 337776 – 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:     SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

Al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax. (22) 68 32 352

Adres strony internetowej zamawiającego: www.sww.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa samochodów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania ofertowe.

Zadanie ofertowe nr 1:

zakup i dostawa samochodu osobowego typu SUV w liczbie 1 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1A do SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 2:

zakup i dostawa samochodu osobowego typu mikrobus w liczbie 1 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1B do SIWZ;

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

34113000-2 – (pojazdy z napędem na 4 koła)

34114400-3 – (minibusy)

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
do dnia 29 listopada 2013 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-        spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

-        nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;

- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkładają także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2).

Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczącego niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji
o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

kserokopię dokumentu homologacji pojazdu o parametrach zgodnych z parametrami oferowanego samochodu potwierdzającego spełnianie normy emisji spalin Euro 5.

III.6) INNE DOKUMENTY

formularz ofertowy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

cena oferty brutto – 100%.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:

Zmiany korzystne dla Zamawiającego:

- dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,

- dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę, urządzeń o wyższych parametrach niż zaoferowane w formularzu ofertowym, odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia określonemu przez Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem ich funkcjonalności oraz ceny jednostkowej urządzenia określonej w ofercie.

Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:

- dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający,

- inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.

Zmiany neutralne dla Zamawiającego:

dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 2 września 2013 r. godzina 11:00, miejsce: osobiście lub kurierem: 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, lub przesłać na adres:

   Służba Wywiadu Wojskowego

Biuro Finansowo – Logistyczne

Sekcja Zamówień Publicznych

00-909 Warszawa 60

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa samochodu osobowego typu SUV – w liczbie 1 sztuki.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34113000-2.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 29 listopada 2013 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa samochodu osobowego typu mikrobus – w liczbie 1 sztuki.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114400-3.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 29 listopada 2013 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 21.08.2013
Data modyfikacji : 03.09.2013
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor3
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor3
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor3

Opcje strony

do góry