Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę samochodów

SWW/ZP-4/BFL/2014

 

Warszawa, dnia 30 maja 2014 r.

 

SWW/ZP-4/BFL/2014

 

Z A W I A D O M I E N I E

o wyjaśnieniu i modyfikacji treści SIWZ

Dotyczy:     postępowania przetargowego na „zakup i dostawę samochodów”. Oznaczenie sprawy SWW/ZP-4/BFL/2014

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę samochodów”, Zamawiający działając zgodnie z zapisami art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z wyjaśnieniami.

 

ZADANIE OFERTOWE NR 1:

Pytanie 1:

Czy Zamawiający dopuszcza siedzenie podwójne obok kierowcy bez regulacji oparcia? Pozostaje regulacja przód-tył i góra-dół.

Odpowiedź 1:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania siedzenia podwójnego obok kierowcy bez regulacji oparcia.

Pytanie 2:

Czy Zamawiający dopuszcza pojazd z silnikiem o mocy 140 KM?

Odpowiedź 2:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania pojazdu z silnikiem o mocy 140 KM.

Pytanie 3:

Czy zamawiający dopuszcza tkz. półkołpaki zakrywające śruby mocujące felgę?

Odpowiedź 3:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania tzw. półkołpaków zakrywających śruby mocujące felgę.

Pytanie 4:

Czy dopuszczą Państwo do przetargu pojazdy z podwójnym fotelem pasażerów obok kierowcy w pierwszym rzędzie siedzeń bez regulacji pochyłu oparcia?

Odpowiedź 4:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania siedzenia podwójnego obok kierowcy bez regulacji oparcia.

Pytanie 5:

Czy dopuszczą Państwo do przetargu pojazdy z gwarancją na powłokę lakierniczą 2-letnią z jednoczesną gwarancją na perforację nadwozia 12-letnią?

Odpowiedź 5:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania pojazdu z gwarancją na powłokę lakierniczą 2-letnią z jednoczesną gwarancją na perforację nadwozia 12-letnią.

Pytanie 6:

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie samochodu w części 1 z podwójną ławką obok kierowcy bez regulacji pochyłu jej oparcia?

Odpowiedź 6:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania siedzenia podwójnego obok kierowcy bez regulacji oparcia.

Pytanie 7:

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie samochodu w części 1 z silnikiem wysokoprężnym o mocy silnika 140 KM?

Odpowiedź 7:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania samochodu z silnikiem wysokoprężnym o mocy silnika 140 KM.

Pytanie 8:

Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd z dwumiejscową ławką obok siedzenia kierowcy bez regulacji pochyłu jej oparcia? A jeśli nie to czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd w układzie siedzeń 2-2-2-3?

Odpowiedź 8:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania siedzenia podwójnego obok kierowcy bez regulacji oparcia.

Pytanie 9:

Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd z dwuletnią gwarancją na powłokę lakierniczą?

Odpowiedź 9:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania pojazdu z dwuletnią gwarancją na powłokę lakierniczą.

Pytanie 10:

Czy Zamawiający dopuści gwarancję na powłoki lakiernicze – 24 miesiące, przy gwarancji na perforację nadwozia 12 lat?

Odpowiedź 10:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania pojazdu z gwarancją na powłokę lakierniczą 2-letnią z jednoczesną gwarancją na perforację nadwozia 12-letnią.

Pytanie 11:

Czy Zamawiający dopuszcza samochód wyposażony w dwuosobową ławkę obok siedzenia kierowcy bez regulacji pochylenia, przy pozostałych niezmiennych parametrach zamówienia?

Odpowiedź 11:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania siedzenia podwójnego obok kierowcy bez regulacji oparcia.

Pytanie 12:

Czy dopuszczacie Państwo dwuosobową ławkę obok siedzenia kierowcy ze stałym oparciem (bez regulacji pochyłu)?

Odpowiedź 12:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania siedzenia podwójnego  obok kierowcy bez regulacji oparcia.

Pytanie 13:

Czy Zamawiający dopuszcza aby przestrzeń ładunkowa auta była przeszklona?

Odpowiedź 13:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu aby przestrzeń ładunkowa auta była przeszklona.

Pytanie 14:

Czy Zamawiający dopuszcza stałą ławkę dwuosobową obok fotela kierowcy (bez regulacji oparcia)?

Odpowiedź 14:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania siedzenia podwójnego  obok kierowcy bez regulacji oparcia.

Pytanie 15:

Czy Zamawiający dopuszcza min. moc silnika 140 KM?

Odpowiedź 15:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania pojazdu z silnikiem o mocy 140 KM.

Pytanie 16:

Czy zamawiający dopuszcza klimatyzację Climatic z półautomatyczną regulacją z nawiewem w kabinie kierowcy, z przewietrzaniem przestrzeni pasażerskiej (nawiew chłodnego powietrza w kabinie kierowcy poprzez 2 listwy w podsufitce przestrzeni pasażerskiej z oświetleniem, brak możliwości chłodzenia)?

Odpowiedź 16:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania takiego rozwiązania.

ZADANIE OFERTOWE NR 2:

Pytanie 1:

Czy zamawiający dopuszcza kolor grafitowy metaliczny?

Odpowiedź 1:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu koloru grafitowego metalicznego.

Pytanie 2:

Czy zamawiający dopuszcza tkz. półkołpaki zakrywające śruby mocujące felgę?

Odpowiedź 2:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania tzw. półkołpaków zakrywających śruby mocujące felgę.

Pytanie 3:

Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie samochodu w części 2 z całkowitym przeszkleniem części pasażerskiej i ładunkowej?

Odpowiedź 3:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania samochodu z całkowitym przeszkleniem części pasażerskiej i ładunkowej.

Pytanie 4:

Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie samochodu w części 2 z homologacją ciężarową?

Odpowiedź 4:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania samochodu z homologacją ciężarową.

Pytanie 5:

Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie samochodu w części 2 z oponami w rozmiarze 15 cali?

Odpowiedź 5:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania samochodu z oponami w rozmiarze 15 cali.

Pytanie 6:

Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd o mocy silnika 95 KM ?

Odpowiedź 6:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania pojazdu z silnikiem o mocy 95 KM.

Pytanie 7:

Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd o wysokości przestrzeni ładunkowej 1353 mm ?

Odpowiedź 7:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania pojazdu o wysokości przestrzeni ładunkowej 1353 mm.

Pytanie 8:

Czy Zamawiający dopuści gwarancję na powłoki lakiernicze 24 miesiące, przy gwarancji na perforację nadwozia 12 lat?

Odpowiedź 8:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania pojazdu z gwarancją na powłokę lakierniczą 2-letnią z jednoczesną gwarancją na perforację nadwozia 12-letnią.

Pytanie 9:

Czy Zamawiający dopuści moc silnika 95 KM ?

Odpowiedź 9:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania pojazdu z silnikiem o mocy 95 KM.

Pytanie 10:

Czy Zamawiający dopuści przyciemniane szyby od drugiego rzędu siedzeń i w tylnych drzwiach przestrzeni bagażowej poprzez oklejenie specjalną folią?

Odpowiedź 10:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania takiego rozwiązania.

Pytanie 11:

Czy dopuszczacie Państwo nawigację zewnętrzną, nie będącą z radiem jednym urządzeniem?

Odpowiedź 11:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania takiego rozwiązania.

Pytanie 12:

Czy dopuszczacie Państwo poprzeczki dachowe bez relingów?

Odpowiedź 12:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania poprzeczek dachowych bez relingów.

ZADANIE OFERTOWE NR 3:

Pytanie 1:

Czy zamawiający dopuszcza pojazd o pojemności silnika 1.2 104KM?

Odpowiedź 1:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania pojazdu z silnikiem 1.2 104 KM.

Pytanie 2:

Czy zamawiający dopuszcza tkz. Półkołpaki zakrywające śruby mocujące felgę?

Odpowiedź 2:

Tak, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ niepowodującej zmiany treści ogłoszenia polegającej na dopuszczeniu możliwości zaoferowania tzw. półkołpaków zakrywających śruby mocujące felgę.

Pytanie 3:

Czy Zamawiający dopuści gwarancję na powłoki lakiernicze 24 miesiące, przy gwarancji na perforację nadwozia 12 lat?

Odpowiedź 3:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania pojazdu z gwarancją na powłokę lakierniczą 2-letnią z jednoczesną gwarancją na perforację nadwozia 12-letnią.

Pytanie 4:

Czy Zamawiający dopuści drzwi przesuwne z prawej strony pojazdu?

Odpowiedź 4:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania pojazdu wyposażonego w drzwi przesuwne z prawej strony pojazdu.

Pytanie 5:

Czy dopuszczacie Państwo samochód z automatyczną skrzynią biegów?

Odpowiedź 5:

Nie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania samochodu z automatyczną skrzynią biegów.

 

Szczegółowych informacji udzielają p. Andrzej Endzelm, p. Łukasz Zabłocki,tel. (22) 683 26 26, tel./faks (22) 683 23 52 w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

 

.......................................................

Marek JAWORSKI

 


 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu było przedmiotem publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Numer ogłoszenia: 175160 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014 r.
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:     SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO

Al. Niepodległości 243

00-909 Warszawa 60

tel./fax. (22) 68 32 352

Adres strony internetowej zamawiającego: www.sww.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa samochodów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania ofertowe.

Zadanie ofertowe nr 1:

zakup i dostawa samochodu osobowego typu mikrobus w liczbie 3 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 2:

zakup i dostawa samochodu osobowo-dostawczego typu VAN w liczbie 1 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1B do niniejszej SIWZ;

Zadanie ofertowe nr 3:

zakup i dostawa samochodu typu chłodnia (VAN) w liczbie 1 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1C do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

34114400-3 – (minibusy)

34130000-7 – (pojazdy silnikowe do transportu towarów)

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
do dnia 30 września 2014 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

-        spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

-        nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

- Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;

- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkładają także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2).

Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczącego niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5–8 oraz 10–11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

- kserokopię dokumentu homologacji pojazdu o parametrach zgodnych z parametrami oferowanego samochodu potwierdzającego spełnianie normy emisji spalin Euro 5 oraz średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym.

III.6) INNE DOKUMENTY

- formularz ofertowy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

cena oferty brutto – 70%

zużycie energii – 30%

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:

Zmiany korzystne dla Zamawiającego:

- dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,

- dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę, pojazdu o wyższych parametrach niż zaoferowane w formularzu ofertowym, odpowiadającego opisowi przedmiotu zamówienia określonemu przez Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem jego funkcjonalności oraz ceny określonej w ofercie.

Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:

- dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający,

- inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.

Zmiany neutralne dla Zamawiającego:

- dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3 czerwca 2014 r. godzina 10:00, miejsce: osobiście lub kurierem: 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, lub przesłać na adres:

Służba Wywiadu Wojskowego

                                               Biuro Finansowo – Logistyczne

                                               Sekcja Zamówień Publicznych

                                                   00-909 Warszawa 60

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej: nie

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa samochodu osobowego typu mikrobus w liczbie 3 sztuk.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114400-3.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 września 2014 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz zużycie energii.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa samochodu osobowo-dostawczego typu VAN w liczbie 1 sztuki.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34130000-7.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 września 2014 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz zużycie energii.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa samochodu typu chłodnia (VAN) w liczbie 1 sztuki.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34130000-7.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Data zakończenia: 30 września 2014 r.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena oraz zużycie energii.

 

 

DYREKTOR

BIURA FINANSOWO – LOGISTYCZNEGO

SŁUŻBY WYWIADU WOJSKOWEGO

 

.......................................................

                                                                              Marek JAWORSKI

Metadane

Data publikacji : 23.05.2014
Data modyfikacji : 30.05.2014
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor3
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor3
Osoba modyfikująca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry