Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

PN na zakup i dostawę prasy krajowej i zagranicznej

Dostawa prasy krajowej i zagranicznej

 

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel. (0-22) 68 46 627
fax. (0-22) 68 41 352

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. z 2007 r.,
Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”
na zakup i dostawę prasy krajowej i zagranicznej
 
CPV 22200000 -2
 
1.       Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-1/BFL/2009, rozszerzenie zip) Dodatkowo można ją będzie pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie al. Niepodległości 243,
wejście B tel. wew. 841 352.
2.       Określenie przedmiotu zamówienia:
a)       przedmiotem zamówienia jest zakup prasy krajowej i zagranicznej wraz z dostawą do Zamawiającego. Zakres przedmiotowy zamówienia wraz z określeniem ilości dostarczanej prasy został określony w Załącznikach nr 1A i 1B Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
b)       przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania ofertowe:
·   zadanie ofertowe nr 1A - prasa krajowa
·   zadanie ofertowe nr 1B - prasa zagraniczna
c)       godziny świadczenia usług:
·   dla zadania ofertowego nr 1A - dostawa prasy codziennej, do godz. 5:00. Pozostała prasa godz. 8:00-9:00 dnia ukazania się,
·   dla zadania ofertowego nr 1B - dostawa prasy codziennej w dniu dostawy prasy do Polski do godziny 13.00, najpóźniej w dniu następnym po dostawie prasy do Polski do godz. 9:00. Dostawa prasy objętej prenumeratą roczną odbywać się będzie od pierwszego dostępnego u wydawcy wydania po dokonaniu przez Zamawiającego przedpłaty za okres realizacji zamówienia, na rzecz Wykonawcy,
d)       miejsce świadczenia usług: Warszawa.
e)       Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - oddzielnie na każde zadanie ofertowe. Badanie i ocena ofert złożonych na dane zadanie ofertowe odbywać się będzie niezależnie
f)         Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie ofertowe
g)       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
h)       Okres realizacji zamówienia – Od dnia 1 lutego 2009 r. do dnia 31 grudnia 2009 r.
3.       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1)   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)   Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
b)      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
c)      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d)      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
e)   Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;
f)         Akceptują termin płatności 30 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych w ofercie dokumentów. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
2)   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a)      oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze
             wzorem stanowiącym Załącznik nr 3;
b)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c)      aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert;
d)      aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e)      aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3)       Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. b)÷ e) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii z zamieszczonym zapisem „za zgodność z oryginałem”, podpisanym przez właściwą osobę ze strony Wykonawcy. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie ofertowe do oferty należy załączyć 1 komplet dokumentów.
 4)       Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 lit. b), d), e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a)      nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
b)      nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
c)       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
natomiast zamiast dokumentu, o których mowa w ppkt 2) lit. c) składa zaświadczenie
z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
 5)       Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6)       Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2) i 3) są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, stosownie do obowiązujących przepisów.
 7)       W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców Zamawiający wymaga:
a)      przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres.
b)      złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1 lit. a), podpisanego przez pełnomocnika;
c)      złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt 1 lit. b)÷e) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne;
d)      podpisania oferty przez pełnomocnika.
4.       Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5.       Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
·         znaczenie ceny brutto oferty – 100 %;
6.       Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
1)       Oferty należy przesłać na adres:
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo – Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 10 ppkt. 3 SIWZ, lub złożyć osobiście do Sekcji
Zamówień Publicznych w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B (Biuro przepustek czynne
w godz. od 800 do 1500 w każdy dzień roboczy), nr telefonu wew. 841-352. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do odbioru ofert - Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki.
2)       Termin składania ofert upływa w dniu 19 stycznia 2009 roku o godz. 11.00 (za termin złożenia
oferty przyjmuje się termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
3)       Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie określonym w ppkt 2 zostaną
zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
4)       Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 stycznia 2009 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości 243 w Warszawie (Sala przy biurze przepustek).
5)       Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz
adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, gwarancji i warunków płatności podanych w ofertach.
7.       Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.
8.       Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
9.       Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
·         Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki, tel. (022) 684 66 27 fax. (022) 684 13 52 – w sprawach dotyczących zapisów SIWZ, w każdy dzień roboczy w godz. 8.30-14.30.
 
 
DYREKTOR
BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO
 
.......................................................
Marek MALINOWSKI
 

 
 
Warszawa, dnia 15 stycznia 2009 r.
                                               
 
 
 
 
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wyjaśnieniu i modyfikacji treści warunków SIWZ
dot. sprawy nr SWW/ZP-1/BFL/2009
 
W związku z otrzymaniem zapytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia o treści:
 
Pytanie nr 1
Na podstawie art. 38.1 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004, zwracam się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania:
Załącznik 2a do SIWZ – kalkulacja ceny „Prasa krajowa”
Poz. 22 Internet CD – tytuł nie ukazuje się, czy można wykreślić ta pozycję.
Poz. 46 Eurotax – nie znajdujemy tytułu prasowego o takim brzmieniu. Prosimy o podanie pełnego tytułu i nazwy Wydawcy.
 
Pytanie nr 2
W związku z przygotowaniem oferty na dostawę prasy zagranicznej do SWW prosimy o udzielenie następujących wyjaśnień:
·        Wykaz tytułów, pozycja 30 „Software” – prosimy o uściślenie informacji dotyczących tego tytułu (podania tytułu w pełnym brzmieniu, podania nazwy wydawcy lub numeru ISSN)
·        Wykaz tytułów, pozycja 64 „NSN (Naval Show News)” oraz pozycja 65 „B3UEM” – prosimy o podanie nazwy wydawnictwa lub innych informacji, które mogły być pomocne w dotarciu do wydawców tych czasopism.
 
Pytanie nr 3
Na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity DZ.U z 2007r.Nr.223 poz.1655) zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie treści SIWZ załącznika 1A:
Pozycja nr. 22 Internet CD – tytuł o takiej nazwie przestał się ukazywać. Proszę o wykreślenie tej pozycji.
Pozycja nr 68 „ Teleinfo” - tytuł o takiej nazwie przestał się ukazywać. Proszę o wykreślenie tej pozycji.
 
Informuję
 
Odpowiedź do pytania nr 1:
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę prasy krajowej i zagranicznej”.
W Kalkulacji ceny zadanie ofertowe nr 2A, stanowiącą załącznik nr 2A do SIWZ wykreśla się Poz. 22 Internet CD oraz Poz. 46 Eurotax. Analogicznie
w załączniku nr 1A do SIWZ ulegają wykreśleniu Poz. 22 oraz Poz. 46.
 
Odpowiedź do pytania nr 2:
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę prasy krajowej i zagranicznej”.
W Kalkulacji ceny zadanie ofertowe nr 2B, stanowiącą załącznik nr 2B do SIWZ wykreśla się Poz.30 „Software”, Poz. 64 „NSN (Naval Show News)”oraz Poz. 65 „B3UEM”. Analogicznie w załączniku nr 1B do SIWZ ulegają wykreśleniu Poz. 30 Poz. 65 oraz Poz. 66.
 
Odpowiedź do pytania nr 3:
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup i dostawę prasy krajowej i zagranicznej”.
W załączniku nr 1A do SIWZ wykreśla się Poz. 22 Internet CD oraz Poz. 68 Teleinfo. Analogicznie w Kalkulacji ceny zadanie ofertowe nr 2A, stanowiącą załącznik nr 2A do SIWZ ulegają wykreśleniu Poz. 22 oraz Poz. 68.
 
Szczegółowych informacji udziela Łukasz Zabłocki, tel. (022) 68 41 352 (w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30).
             
DYREKTOR
Biura Finansowo - Logistycznego
 
.......................................................
Marek MALINOWSKI

Metadane

Data publikacji : 09.01.2009
Podmiot udostępniający informację:
Służba Wywiadu Wojskowego
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Redaktor2
Osoba udostępniająca informację:
Redaktor2

Opcje strony

do góry