PN na zakup i dostawę urządzeń sieciowych
SWW/ZP-11/BFL/2009
Warszawa, dnia 10 lipca 2009 r.
Z A W I A D O M I E N I E
o wyjaśnieniu i modyfikacji treści warunków SIWZ
dot. sprawy nr SWW/ZP-11/BFL/2009
Dotyczy: zamówienia publicznego w trybie przetargu na „zakup i dostawę urządzeń sieciowych”
nr sprawy SWW/ZP-11/BFL/2009”
nr sprawy SWW/ZP-11/BFL/2009”
W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) przekazuję treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
Pytanie nr 1
Dotyczy: Zadanie nr 1 – Urządzenie podstawowe.
„Czy Zamawiający uzna za spełniające wymagania SIWZ (zadanie ofertowe nr 1, załącznika 2A) Urządzenie podstawowe wyposażone w cztery dyski twarde SAS 3,5” 15000rpm, 300 GB każdy, skonfigurowane w RAID5?
Odpowiedź 1
Zamawiający uzna za spełnienie wymagania SIWZ (Zadanie ofertowe nr 1, załącznika 2A) urządzenie podstawowe wyposażone w cztery dyski twarde SAS 3,5” 15000rpm, 300 GB każdy, skonfigurowane w RAID5
Pytanie nr 2
Dotyczy: Zadanie nr 1 – Dodatkowa półka dyskowa
„W SIWZ w rozdziale 2 – Przedmiot Zamówienia, dla Zadania nr 1, w punkcie 3, podpunkcie m, Zamawiający wymaga aby urządzenia posiadały „Designed for Windows Server 2003”, oraz „Certified for Windows Server 2008”. Natomiast w Formularzu technicznym dla zadania ofertowego nr 1 – Dodatkowa półka dyskowa, w punkcie 8, Zamawiający wymaga aby oferowany model macierzy znajdował się na liście liście Windows Server Catalog of Tested Products i posiadał status Designed for Windows dla systemów Windows Server 2003 x86 i Windows Server 2003 x64
W związku z tym czy Zamawiający uzna za spełniające wymagania SIWZ Urządzenia – Dodatkowa półka dyskowa posiadające certyfikat: „Designed for Windows Server 2003”
Odpowiedź 2
Zamawiający uzna za spełnienie wymagania SIWZ Urządzenie – Dodatkowa pólka dyskowa posiadające certyfikat: „Designed for Windows Serwer 2003”.
Jednocześnie informuję, iż pozostałe zapisy siwz nie ulegają zmianie.
Szczegółowych informacji udzielają Andrzej Endzelm i Łukasz Zabłocki, tel. kontaktowy (022) 683 23 52, w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 14.30.
DYREKTOR
BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO
.......................................................
Marek MALINOWSKI
SŁUŻBA WYWIADU WOJSKOWEGO
al. Niepodległości 243
00-909 Warszawa 60
tel. (0-22) 68 46 627
fax. (0-22) 68 32 352
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. z 2007 r.,
Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”
na zakup i dostawę urządzeń sieciowych
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.sww.gov.pl (plik: SIWZ – do spr. SWW/ZP-11/BFL/2009, rozszerzenie zip). Dodatkowo można ją będzie pobrać w punkcie odbioru SIWZ mieszczącym się w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń sieciowych.
Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV: 48820000-2
b) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Zadania ofertowe:
- zadanie ofertowe nr 1 – zakup i dostawa macierzy dyskowej w liczbie 1 kompletu;
- zadanie ofertowe nr 2 – zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem w liczbie 1 szt.;
- zadanie ofertowe nr 3 – zakup i dostawa szaf typu RACK wraz z wyposażeniem w liczbie 10 szt.
c) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – oddzielnie na każde zadania ofertowe.
d) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
e) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
f) Okres realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 30 października 2009 r.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;
f) Akceptują termin płatności 30 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych w ofercie dokumentów. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie
Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
f) oświadczenie producenta urządzenia, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - dla zadania ofertowego nr 1;
g) Wykonawcy, składający ofertę na więcej niż jedno zadanie ofertowe przedmiotu zamówienia składają jeden komplet ww. dokumentów, o których mowa w lit. a)÷ e).
3) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. b)÷ f) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii z zamieszczonym zapisem „za zgodność z oryginałem”, podpisanym przez właściwą osobę
ze strony Wykonawcy.
ze strony Wykonawcy.
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1) lit. b), d), e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
natomiast zamiast dokumentu, o których mowa w ppkt 1) lit. c) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6) Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) i 3) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez Wykonawcę, stosownie do obowiązujących przepisów.
7) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców Zamawiający wymaga:
a) przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres w formie oryginału lub kopii
poświadczonej przez notariusza „za zgodność z oryginałem”.
poświadczonej przez notariusza „za zgodność z oryginałem”.
b) złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1) lit. a), podpisanego przez pełnomocnika;
c) złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt. 1) lit. b)÷e) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne;
d) podpisania oferty przez pełnomocnika.
4. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2) Wadium na poszczególne Zadania ofertowe przedmiotu zamówienia wynosi:
a) Dla zadania ofertowego nr 1 – macierz dyskowa - w wysokości 1 200,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100);
b) Dla zadania ofertowego nr 2 – serwer z oprogramowaniem - w wysokości 250,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100);
c) Dla zadania ofertowego nr 3 – szafa typu RACK z wyposażeniem - w wysokości 1 575,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100).
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego w NBP o/W-wa nr 43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie nr SWW/ZP-11/BFL/2009” i należy załączyć go do oferty.
5) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ppkt. 3 oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
6) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
8) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego;
c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) który został wykluczony z postępowania;
c) którego oferta została odrzucona.
11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 10. lit. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
5. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium (oddzielnie na każde zadanie ofertowe)
· znaczenie ceny brutto oferty – 100 %;
6. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
1) Ofertę należy przesłać na adres:
Służba Wywiadu Wojskowego
Biuro Finansowo-Logistyczne
Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z pkt. 12 ppkt. 6 SIWZ lub złożyć osobiście do Sekcji Zamówień Publicznych w Warszawie al. Niepodległości 243, wejście B (Biuro przepustek czynne
w godz. od 800 do 1500 w każdy dzień roboczy), nr telefonu wew. 832-352. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do odbioru ofert - Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki.
w godz. od 800 do 1500 w każdy dzień roboczy), nr telefonu wew. 832-352. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do odbioru ofert - Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki.
2) Termin składania ofert upływa w dniu 15 lipca 2009 r. o godz. 11.00 (za termin złożenia oferty przyjmuje się termin wpłynięcia oferty do Zamawiającego).
3) Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie określonym w ppkt 2 zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
4) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 lipca 2009 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości 243 w Warszawie (Sala przy biurze przepustek).
5) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz
adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, gwarancji i warunków płatności podanych w ofertach.
adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, gwarancji i warunków płatności podanych w ofertach.
7. Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.
8. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
9. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
· Andrzej Endzelm, Łukasz Zabłocki, tel. (022) 684 66 27 fax. (022) 683 23 52 – w sprawach dotyczących zapisów SIWZ, w każdy dzień roboczy w godz. 8.30-14.30.
DYREKTOR
BIURA FINANSOWO - LOGISTYCZNEGO
.......................................................
Marek MALINOWSKI